مرکز پاسخگویی تلفنی به سوالات رایانه ای و موبایلی 9099071540 (تماس با تلفن ثابت) - 0217129 (تماس با موبایل)
تماس با کارشناس

دانلود از ساندکلود Sound Cloud و spotify

  • توسط : گلاره میربها
  • انتشار: 1400/09/20 - بروزرسانی: 1402/05/16
دانلود از ساندکلود Sound Cloud و spotify | مشاور کامپیوتر
• نرم افزار های گوشی • نرم افزار

یکی از حرفه‌ای‌ترین  وب سایت‌های موسیقی Sound Cloud می‌باشد که برای اجرا و دانلود موسیقی می‌باشد. چگونگی دانلود اهنگ از ساند کلود یکی از سوالات پرتکرار کاربران است.

این سایت تقریبا هرنوع موزیک و موسیقی که مدنظرتان باشد را دارد و به هنرمندان اجازه می‌دهد آثار خود را به ‌صورت آلبوم و آهنگ تکی با مخاطبینشان به اشتراک بگذارد و علاقه‌مندان به عرصه‌ی موسیقی به راحتی می‌توانند به صورت رایگان آهنگ‌ها پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی را دانلود و گوش کنند.

شما می‌توانید به راحتی از Sound Cloud با کیفیت ۳۲۰ دانلود بگیرید. Sound Cloud نوعی سرویس دهنده می‌باشد که اگر بتوانید با ابزارهای جانبی کار کنید می‌توانید از امکانات بیشتر این سایت استفاده کنید و لذت ببرید اما باید بتوانید این سرویس را با ابزارهای جانبی تلفیق کنید.

امکان دانلود از ساند کلود وجود دارد اما Sound Cloud سیاستی دارد که می‌گوید امکان دانلود از این سایت وجود ندارد اما گروه فنی رایانه کمک در این مقاله قصد آموزش دانلود از ساندکلود (Sound Cloud) را دارد زیرا با داشتن بعضی از اپلیکیشن‌ها، افزونه‌ها و سایت‌های جانبی این قابلیت به ما داده می‌شود و ما می‌توانیم به راحتی تمام فایل‌هایی که به صورت رایگان در این اپلیکیشن وجود دارد با چند کلیک دانلود کنیم. با رایانه کمک همراه  باشید و با تمام ترفندهای دانلود از ساندکلود آشنا شوید.

نکته : در انتهای مطلب دو فیلم آموزشی برای دانلود از ساندکلود قرار داده ایم پس اگر با آموزش متنی نتوانستید موفق به دانلود از ساندکود آیفون و اندروید شوید حتما فیلم آموزشی که در انتهای مطلب قرار داده ایم را مشاهده نمیاد.

✴️✴️ تماس با کارشناسان فنی رایانه کمک  : ☎️از طریق تلفن ثابت 9099071540 و 📱 از طریق موبایل 0217129

 

آنچه در این مقاله می خوانیم:

ساخت اکانت در Sound Cloud

ساخت اکانت ساند کلود با جیمیل

دانلود موزیک از Sound Cloud با افزونه‌ی Loady در مرورگر کروم

دانلود موزیک با نرم افزار IDM و مرورگر موزیلا فایرفاکس

سایت‌هایی که می‌توانیم با کمک آن‌ها از ساندکلود آهنگ دانلود کنیم:

آموزش تصویری ترفند دانلود آهنگ از ساند کلود، دانلود آهنگ از سایت  sclouddownloader

روش های دانلود رایگان آهنگ از SoundCloud در موبایل و کامپیوتر ( دریافت موزیک از سایت forhub )

آموزش روش دانلود آهنگ از Soundcloud ساندکلود به طور رایگان سایت klickaud

دانلود موزیک از اسپاتیفای به راحتیِ چند کلیک

آموزش کامل تصویری روش ساخت اکانت اسپاتیفای به صورت رایگان

مراحل ساخت اکانت

آموزش روش دانلود آهنگ از اسپاتیفای

مراحل کار با افزونه دانلود از سایت اسپاتیفای

پرسش و پاسخ رایگان دانلود از اسپاتیفای و ساندکلود

سخن پایانی

 

ساخت اکانت در Sound Cloud

برای دانلود از ساندکلود و استفاده از این نرم افزار محبوب باید یک اکانت تجاری در این سایت داشته باشیم برای ساخت اکانت در این سایت باید طبق مراحل زیر پیش بروید:

وارد سایت ساندکلود به آدرس soundcloud.com شوید سپس روی گزینه‌ی Create Account کلیک کنید تا بتوانید از ویژگی‌ها یا خدمات سایت ساندکلود استفاده کنید.

کابران رایانه کمک  آنلاین معمولا در رابطه با دانلود از ساندکلود  چنین سوالاتی را از کارشناسان اورژانس رایانه کمک  میپرسند شاید سوال شما هم باشه بهتره با این سوالات آشنا بشیم:

  • چگونه از ساندکلود soundcloud با کیفیت ۳۲۰ دانلود بگیرم؟
  • چگونه از  ساند کلود آیفون دانلود بگیرم؟
  • دانلود از ساند کلود کامپیوتر به  چه صورت می باشد ؟
  • برای دانلود از ساندکلود چه افزونه ای را باید نصب کرد ؟
  • چگونه از ساندکلود اندروید دانلود بگیرم ؟

 

 

 

برای ساخت اکانت ما می‌ توانیم از دو روش استفاده کنیم اولی از طریق اکانت Facebook می‌باشد و روش دیگر از طریق برنامه‌ی Gmail می‌باشد به دلیل فیلتر بودن Facebook در این بخش ما به ساخت اکانت ساندکلود با Gmail می‌پردازیم، سپس گزینه‌ی Continue with google را انتخاب کنید.

ساخت اکانت ساند کلود با جیمیل

 

 

  • در مرحله بعد Gmail خود را وارد و روی گزینه‌ی Next کلیک کنید.
  • سن و نوع جنسیت را مشخص کنید سپس روی گزینه‌ی Continue کلیک کنید.

 

 

  • در مرحله بعدی از شما میخواهد تا نامی برای پروفایل خود انتخاب کنید.

 

 

 

  • پس از نام‌نویسی مشاهده می‌کنید که دانلود کردن از ساندکلود دارای محدودیت می‌باشد و تنها بعضی از موزیک‌ها را می‌توانیم به صورت رایگان  دانلود کنیم و بیشتر گزینه‌های دانلود جهت ذخیره موزیک را ندارد قابل ذکر است اجازه‌ی دانلود را زمانی به موزیک می‌دهند که خود هنرمندان صاحب سبک در هنگام آپلود در این سایت داده باشند

 

 

دانلود موزیک از سایت soundcloud.com

با استفاده از این روش به‌راحتی می‌توانید به دانلود فایل‌های ساندکلود بپردازید برای دانلود از این سایت باید آدرس صفحه‌ی موردنظر را در قسمت کادر پکی و پیست کنید سپس روی گزینه‌ی Download mp3 کلیک کنید تا موزیک موردنظر شما دانلود شود

فیلم آموزش دانلود از ساندکلود در اندروید “دانلود از” soundCloud

 

دانلود موزیک از Sound Cloud با افزونه‌ی Loady در مرورگر کروم

* پس از وارد شدن به سایت chrome.google.com در بخش جست‌وجو عبارت sound cloud downloader را جست‌وجو کنید سپس افزونه‌ی loady را انتخاب کنید سپس گزینه‌ی add to chrome را به افزونه‌های خود اضافه کنید.

 

 

 

  • برای همگام‌سازی و فعال کردن افزونه روی گزینه‌ی Turn on sync بزنید.

 

سایت و برنامه های مختلفی برای دانلود از یوتیوب وجود داره اما خیلی از اونا مشکل دارن یا تبلیغات زیادی دارن با من همراه باشید تا به معرفی بهترین منابع دانلود از یوتیوب معرفی کنیم.

 

 

وارد سایت شوید سپس وارد صفحه‌ی موزیک دلخواه شوید و از قسمت loady اقدام به دانلود نمایید.

 

 

 

دانلود موزیک با نرم افزار IDM و مرورگر موزیلا فایرفاکس

امروزه با دانلود افزونه soundcloud downloader free برای کروم و فایرفاکس ،عمل دانلود از ساندکلود Sound Cloud به آسانی هر چه تمام تر انجام می‌گیرد.

یکی از راحت‌ترین و آسان‌ترین روش‌ها برای دانلود کردن موزیک از سایت ساندکلود استفاده از نرم افزار IDM می‌باشد برای استفاده از این روش ابتدا آخرین ورژن و نسخه‌ی برنامه‌ی دانلود منیجر و مرورگر موزیلای خود را دانلود و به‌روزرسانی کنید.

بعد از انجام مراحل بالا روی علامت سه خط افقی در قسمت بالای پنجره‌ی سمت راست در مرورگر موزیلا منوی Settings را کلیک کنید و سپس روی گزینه‌ی add-ons کلیک کنید.

 

 

 

برای استفاده از این افزونه باید در قسمت add-ons افزونه‌ی IDM integration module را از حالت Disable به حالت Enable تغییر وضعیت دهید.

برای استفاده از این نرم افزار به‌راحتی می‌توانید این برنامه را نصب سپس از اجرا شدن موزیک از سایت‌های موردنظر مثل ساندکلود دانلود انجام دهید زیرا پس از اجرای موزیک یا ویدیو شکل‌هایی همانند تصویر زیر نمایان شده و ما می‌توانیم با انتخاب گزینه‌ی download media from this page موزیک موردنظر را دانلود کنیم.

 

 

سایت‌هایی که می‌توانیم با کمک آن‌ها از ساندکلود آهنگ دانلود کنیم:

در این قسمت سعی کرده ایم که با پرس و جو از کارشناسان بخش مشاوره تلفنی رایانه کمک، نام چند سایت معتبر در زمینه دانلود موزیک و آهنگ از ساندکلود Sound Cloud را برای شما پیدا کنیم که به صورت خلاصه و کوتاه نام آنها در بخش زیر نوشته شده است.

اما اگر به دنبال آموزش دانلود آهنگ از ساندکلود در اندروید و کامپیوتر هستید، می‌توانید به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

سایت  sclouddownloader

سایت forhub

سایت klickaud

 

آموزش تصویری ترفند دانلود آهنگ از ساند کلود، دانلود آهنگ از سایت  sclouddownloader

Video tutorial for downloading songs from Sand Cloud (download songs from sclouddownloader site)

سایت sclouddownloader یکی دیگر از روش های برای دانلود آثار منتشر شده در ساوند کلود Sound Cloud با فرمت MP3  است که به کاربران اجازه ذخیره سازی هر دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ را به صورت رایگان میدهد.

استفاده از این سایت بسیار آسان است و فقط باید با کپی کردن لینک موزیک مورد علاقه خود، آن را درون پنجره میان این صفحه کپی کنید.

 

 

پس از کپی کردن لینک موزیک بر روی دکمه download کلیک کنید.

سپس همانند تصویر زیر بر روی گزینه download track کلیک کنید تا مرورگر به صورت خودکار به دانلود فایل از ساندکلود بپردازد.

 

 

 

پس از اتمام دانلود می‌توانید بر روی آهنگ خود کلیک کرده تا به صورت آفلاین به موزیک مورد علاقه خود گوش دهید.

 

 

 

با این روش می‌توانید به راحتی و با انتخاب چند کلیک به فرایند دانلود از ساندکلود Sound Cloud اقدام کنید.

و دیگر دشواری دانلود افزونه sound cloud downloader free برای کروم یا فایر فاکس هم ندارید.

البته باید گفت که این سایت دانلودر ساندکلود به تازگی تاسیس شده است و ممکن است پس از طی زمانی به دلیل نقص قوانین کپی رایت در خارج کشور، بسته شود. از این رو بهتر است که در کنار این که از سایت استفاده می‌کنید، افزونه های دانلود از ساندکلود جدید و فعال هم بر روی مرورگر خود داشته باشید.

.

 پیشنهاد مطلب: اگر دایرکت های زیادی در اینستاگرام دریافت می کنید مقاله ریپلای سریع دایرکت اینستاگرام رو از دست ندید. 

روش های دانلود رایگان آهنگ از SoundCloud در موبایل و کامپیوتر ( دریافت موزیک از سایت forhub )

یکی دیگر از سایت های که در زمینه دانلود از ساندکلود Sound Cloud فعالیت می‌کند، سایت forhub است که روزانه توسط کاربران بخش پاسخگویی به سوالات کامپیوتری رایانه کمک به کاربران مختلف گفته می‌شود.

در واقع باید گفت، این سایت فقط و فقط یه downloader sound cloud نبوده و می‌تواند از آن برای دانلود از یوتیوب، اینستاگرام و واتس اپ استفاده کرد.

از دیگر امکانات این سایت می‌توان به دانلود کاور موزیک اشاره کرد، که به شما اجازه می‌دهد در کنار دریافت موزیک از ساندکلود به صورت جداگانه جلد با کیفیت آن هم داشته باشید.

اما موضوعی که می‌تواند کمی آزار دهنده باشد تبلیغات بسیار زیاد این سایت است، به صورتی که ممکن است کمی شما را کلافه کند ولی در هر صورت می‌توان این سایت را یکی از بهترین وبسایت های ذخیره موزیک از ساند کلود در لیست خود داشته باشید و از آن استفاده کنید.

برای استفاده از وبسایت  forhub

ابتدا مانند تمام مراحل قبل به سایت ساند کلود مراجعه کرده و موزیک خود را انتخاب کنید.

پس از آن بر روی گزینه share کلیک کرده و لینک آن را کپی کنید.

 

 

 

در این مرحله وارد وبسایت furhuub به نشانی (https://www.forhub.io/download.php ) شوید.

سپس لینک کپی شده را در کادر وسط تصویر paste کنید و در انتها بر روی دکمه download کلیک کنید.

 

 

 

در این مرحله برای دانلود موزیک از Sound cloud ، کمی صفحه را به پایین اسکرول کنید تا به لینک های دانلود موزیک انتخابی خود برسید.

پس از آن بر روی دکمه آبی که عبارت download نوشته شده است، کلیک کنید.

اکنون منتظر بمانید تا مرورگر به صورت خودکار به ذخیره سازی از سرویس ساند کلود بپردازد.

میدونی چطور میشه محتوا فیسبوک رو رایگان دانلود کنی؟ با من همراه باش تا بهت بگم چطوری میتونی عکس و ویدیو داخل فیسبوک رو دانلود کنی! دانلود عکس در فیسبوک

 

 

پس از اتمام فرایند می‌توانید با خیال راحت و بدون متصل بودن به اینترنت، موزیک مورد علاقه خود را به صورت آفلاین و رایگان گوش دهید.

 

آموزش روش دانلود آهنگ از Soundcloud ساندکلود به طور رایگان سایت klickaud

Learn how to download songs from Soundcloud Sandcloud for free klickaud site

اگر به دنبال یک سایت فوق‌العاده برای دانلود و ذخیره موزیک از سرویس ساند کلود هستند قطعا سایت klickaud می‌توانید تمام نیاز های شما را به عنوان یک برنامه دانلودر براورده کند.

در واقع با استفاده از این سایت (که توسط ناجیان رایانه کمک پیشنهاد می‌شود )  می‌تواند تمام اثار و آهنگ های درون Soundcloud را برای خود دانلود کنید.

و اما استفاده از این سایت چگونه است؟

ابتدا وارد سایت ساند کلود شده و لینک آهنگ مورد نظر خود را کپی کنید.

پس از آن برای دانلود از ساندکلود Sound Cloud وارد سایت klickaud شوید.

اکنون در وسط صفحه کاردی را می‌بنید که باید لینک موزیک را در آن paste کنید.

پس از انجام این کار، گزینه convert را انتخاب کنید.

اکنون با صفحه زیر روبرو می‌شوید که بر روی گزینه download کلیک کنید.

 

 

 

حال منتظر بمانید تا فرایند دانلود شروع شود.

 

 

 

دانلود موزیک از اسپاتیفای به راحتیِ چند کلیک

Download music from Spotify with a few clicks

اسپاتیفای spotify یکی دیگر از سرویس های پخش موزیک آنلاین است، که به صورت روزانه میلیون ها کاربر از آن استفاده می‌کنند

در این رسانه هم مانند تمام سرویس های پخش موزیک آنلاین کاربر می‌تواند به تمامی فایل های صوتی هنرمندان نظیر ( موزیک، ویدیو، پادکست و…) دسترسی داشته باشید.

اما باید گفت که شبکه اسپاتیفای هم مانند ساندکلود، فقط به کاربران عادی اجازه پخش موزیک به صورت استریم را می‌دهد و اگر فردی بخواهد فایل صوتی را دانلود کند، باید اشتراک ویژه این شبکه را خریداری کند که به با توجه به قیمت های دلار و یورو به صرفه نیست.

از این رو کارشناسان رایانه کمک راهی پیدا کرده اند تا از طریق آن بتوانید به دانلود از اسپاتیفای spotify با کیفیت ۳۲۰ بپردازید.

 

آموزش کامل تصویری روش ساخت اکانت اسپاتیفای به صورت رایگان

Complete video tutorial on how to create a Spotify account for free

برای انجام این کار ابتدا باید وارد سایت رسمی اسپاتیفای به آدرسhttps://open.spotify.com/ ( شوید.

پس از باز شدن آن باید وارد حساب کاربری خود شوید.

برای این کار اگر حساب کاربری بر روی گزینه log in کلیک کنید و اگر در این رسانه از قبل عضو نبودید، بر روی sign up کلیک کنید.

در این قسمت ما بر روی گزینه sign up کلیک می‌کنیم تا به ساخت حساب کاربردی در اسپاتیفایspotify بپردازیم.

 

 

 

مراحل ساخت اکانت

پس از کلیک برای ثبت نام در اسپاتیفای، به شما یک فرم نشان داده می‌شود که در آن باید اطلاعات شخصی خود مانند ( نام کاربری و رمز آن، تاریخ تولد و…) را وارد کنید.

برای رفتن به مرحله بعدی حتما باید تمام اطلاعات خود را با دقت تایپ کنند و در انتها بر روی گزینه سبز رنگ submit کلیک کنید تا فرایند ثبت نام شما تمام شود.

نکته : اگر تمام اطلاعات خود را به درستی وارد کردید ولی همچنان به ایمیل یا تاریخ تولد شما ارور می‌دهد، از برنامه های تغییر دهنده IP استفاده کنید. همچنین سعی کنید این برنامه IP کشور شما را بر روی اینگلیسی یا آمریکا ببرد تا زبان این صفحه بر روی زبان انگلیسی بماند.

 

 

اگر تمام مراحل بالا را با دقت و صحیح انجام داده باشید، این صفحه به شما نشان داده می‌شود و خبر از این می‌دهند که فرایند ساخت حساب کاربری در شبکه اسپاتیفای شما به درستی انجام شده است.

میدونی ساده ترین راه برای تبدیل فایل ویدیویی به صوتی چیه؟ آموزش تبدیل فایل mp4 به mp3

 

 

 

اکنون صفحه را تا انتها اسکرول کرده، و بر روی آیکن spotify کلیک کنید تا وارد سایت اصلی این شبکه شوید.

 

 

پس از انجام مرحله قبل با صفحه زیر روبرو می‌شوید

در این مرحله از ساخت حساب در spotify ، مانند مرحله دانلود از ساندکلود Sound Cloud کمی صفحه را به پایین اسکرول کنید، تا با گزینه launch web player تا نسخه تحت وب برنامه spotify باز شود.

 

 

اکنون می‌بینید که با همان حساب کاربری که ساخته اید وارد محیط اسپاتیفای شدید و می‌توانید به صورت آنلاین به پخش موزیک ها بپردازید و از استریم زنده آنها لذت ببرید.

 

 

آموزش روش دانلود آهنگ از اسپاتیفای

Learn how to download songs from Spotify

پس از نصب و ساخت حساب کاربری در اسپاتیفای اکنون وقت آن رسیده است که مانند شبکه ساندکلود به دانلود بپردازیم.

دانلود از spotify مقداری با دانلود از ساندکلود Sound Cloud تفاوت دارد، اما هر دو با استفاده از افرونه انجام می‌شوند.

برای دانلود از این سامانه باید از افزونه Spotify™ & Deezer™ Music Downloader استفاده کنید.

پس از این رو ابتدا بر روی (افزونه Spotify™ & Deezer™ Music Downloader ) کلیک کرده تا بتوانید این افزونه را بر روی مرورگر کروم خود فعال نمایید.

نکته : توجه داشته باشید که این افزونه فقط بر روی مرورگر chrome نصب می‌شود و نسخه دیگری برای مرورگر های مانند Firefox ، opera و… ندارد.

پس از کلیک بر روی گزینه بالا به صفحه مرتبط به افزودن افزونه ها در مرورگر کروم وارد میشود.

اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که بر روی دکمه ” افزودن به chrome ” کلیک کنید تا مرورگر به صورت خودکار به دانلود و اضافه کردن این افزونه بپردازد

 

.

مراحل کار با افزونه دانلود از سایت اسپاتیفای

پس از فعال شدن این افزونه بر روی مرورگر، اکنون وقت آن است که یک بار دیگر وارد حساب کاربری بر روی مرورگر خود شوید.

سپس نام هر موزیک یا خواننده که به آن علاقه دارید را جستجو کنید.

اکنون می‌بینید که در مقابل تمام موزیک های آن خواننده، download آمده است.

 

 


پس از آن مانند برنامه ساندکلود بر روی آن کلید کنند تا لیست مربوط به سرورهای و کیفیت دانلود به شما نشان داده شود.

نکته در این قسمت بهتر است بر روی لینک های که در ابتدا این لیست نوشته شده، کلیک کنید، تا بتوانید به دانلود از اسپاتیفای با کیفیت ۳۲۰ به صورت رایگان بپردازید.

 


همان طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، مرورگر به صورت خودکار به دانلود موزیک مورد علاقه شما می‌پردازد.

پس از اتمام فرایند دانلود آهنگ از soundcloud ، می‌توانید بر روی موزیک مورد علاقه خود کلیک کرده تا به صورت افلاین و بدون پرداخت هیچ هزینه به دانلود و گوش دادن به موزیک خود بپردازید.

نکته : البته باید گفت که بیشتر موزیک های که با استفاده از افزونه Spotify™ & Deezer™ Music Downloader به دانلود می‌شوند، با کیفیت ۱۲۸ هستند اما باید گفت بعضی از موزیک های معروف آن در لیست خود، دانلود با کیفیت ۳۲۰ هم دارند.

دانلود از SoundCloud در آیفون

دانلود کردن از ساندکلود اندروید

 

پرسش و پاسخ رایگان دانلود از اسپاتیفای و ساندکلود

در بخش بالا بهترین روش های دانلود از سرویس اسپاتیفای و ساندکلود در گوشی و کامپیوتر به صورت آنلاین و برنامه را به شما معرفی کردیم و مراحل هر کدام را توضیح دادیم اما در این قسمت قصد داریم به برخی از سوالات کاربران بپردازیم پس با ما همراه باشید. در صورتی که شما هم با سوال خاصی روبرو هستید تنها کافی است در بخش نظرات به صورت کامل آن را بیان کنید.

 

دانلود از اسپاتیفای به چه صورت است؟

در صورتی که اکانت پریمیوم اسپاتیفای را داشته باشید به سادگی میتوانید از این اپلیکیشن گوشی یا کامپیوتر آن به دانلود هر موزیکی اقدام کنید. اشتراک های پریمیوم برنامه اسپاتیفای به صورت زمانی 3 ماهه، 6 ماهه و یک ساله ارائه میشود و پس ار خرید یکی از این اشتراک ها به تمام موزیک، پادکست، موسیقی متن و... دسترسی دارید و میتوانید در هر زمان و مکان آنها را دانلود و یا به صورت پخش زنده به آنها گوش دهید.

اما در صورتی که قصد خرید اکانت دلاری را ندارید بهترین کار این است که از سایت و برنامه های واسط برای دانلود غیر مجاز از سایت اسپاتیفای اقدام کنید.

 

چگونه از برنامه spotify اهنگ دانلود کنیم؟

همانطور که در بالا گفته شد برای دانلود موزیک از این سرویس لازم است اکانت پریمیوم داشته باشید اما برخی سایت و اپلیکیشن ها هستند که به صورت غیر مجاز دانلود آهنک از اسپاتیفای کامپیوتر و گوشی را میدهند. که در قسمت بالا به بهترین روش انجام این کار بپردازیم.

 

 

 

سخن پایانی

و در آخر ممنونم که تا پایان مطلب ” دانلود از ساندکلود Sound Cloud و اسپاتیفای spotify همراه تیم فنی رایانه کمک بودید، امید وارم این مطلب توانسته باشد شما را در امر دانلود و اجرا موزیک های درون شبکه اسپاتیفای و ساندکلود به صورت رایگان یاری کرده باشد.

به یاد داشته باشید که این روش های که در این مطلب گفته شد به صورت مادالمعر برای شما کار نمی‌کنند، پس از این رو بهتر است لایسنس اصل این شبکه را به صورت ماهیانه تهیه کنید.

همچنین می‌توانید برای یادگیری بیشتر این ترفند های جدید کامپیوتری و موبایلی، پیج رایانه کمک در اینستاگرام و صفحه اصلی رایانه کمک در اپارات دنبال کنید.

به یاد داشته باشید که رایانه کمک یک شرکت در حوضه پشتیبانی و خدمات کامپیوتر آنلاین است که میتواند تمام سوالات شما کاربران را در هر زمینه سخت افزاری و نرم افزاری پاسخ بدهند.

برای انجام این کار میتوانید از ناجیان رایانه کمک انلاین با شماره های ۹۰۹۹۰۷۱۵۴۰ یا ۰۲۱۷۱۲۹ تماس بگیرید تا به راحتی اقدام به رفع مشکلات کامپیوتری و گوشی خود کنید.

 

 

نظرات :
اولین نظر را ثبت کنید

برای این مطلب تابحال نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید

ارسال نظر :

به غیر از نام، سایر اطلاعات اختیاری بوده و در سایت منتشر نخواهند شد

عملیات انجام شد