مرکز پاسخگویی تلفنی به سوالات رایانه ای و موبایلی 9099071540 (تماس با تلفن ثابت) - 0217129 (تماس با موبایل)
تماس با کارشناس

ساخت note در نسخه وب Outlook

  • توسط : محمد میر
  • انتشار: 1400/09/13 - بروزرسانی: 1400/09/29
ساخت note در نسخه وب Outlook | تعمیر کامپیوتر
اخبار نرم افزار

کمپانی مایکروسافت نسخه جدید web outlook را معرفی کرده و ویژگی جدیدی به آن اضافه کرده است.پیش از این کاربران مایکروسافت فقط میتوانستند یادداشت ویندوز ۱۰ خود را در Outlook Web بررسی کنند .با بروزرسانی جدید ، کاربران می توانند یادداشت ها جدید در نسخه وب Microsoft Outlook ساخته و از آن استفاده کنند.قابلیت ایجاد یادداشت جدید در outlook web اولین بار توسط کاربران reddit پیدا شد ، همچنین همگام سازی سریع و نمایش یادداشت ها در لانچر مایکروسافت نسخه اندروید و ویندوز نیز از ویژگی های به روزرسان جدید اوت لوک است.

 

 

مزیت های نرم افزار مایکروسافت لانچر نسبت به لانچر های دیگر در اندروید !!

این قابلیت توسط Microsoft برای کاربران سرویس ایمیل Outlook معرفی شده است ، با این وجود کاربرانی که از کامپیوتر های عمومی استفاده می کنند امکان دسترسی به sticky note  در ویندوز ۱۰ را ندارند.

آپدیت جدید note مایکروسافت به صورت فایل به روزرسان جداگانه عرضه نمی شود و مرحله به مرحله به تمامی نسخه ها اضافه میشوند به همین منظور ممکن است چند روزی زمان ببرد تا این ویژگی برای شما نمایش داده شود. برای کسب اطلاعات کامل در این باره همراه رایانه کمک باشید.

 

آخرین نسخه از  نرم افزار Microsoft Outlook  و را از سایت دانلود رایانه کمک دریافت کنید.

 

متن اصلی پیام توییتری مایکروسافت 

“یادداشت های خود را در نسخه وب outlook مشاهده ،ایجاد و ویرایش کنید.مدیریت Steaky note در نسخه وب نرم افزار outlook از قبل بسیار ساده تر شده و تا اواخر ماه بعد برای تمامی کاربران آفیس قابل دسترس است.”

Microsoft Outlook نام نرم افزار مدیریت اطلاعات شخصی در مجموعه Office  است. نرم افزار اوت لوک در میان کاربران به عنوان برنامه مدیریت ایمیل شناخته شده اما این نرم افزار دارای تقویم ،task manager ، مدیریت مخاطبین ،یادداشت برداری ، ژورنال و مرورگر وب نیز می باشد.

نظرات :
اولین نظر را ثبت کنید

برای این مطلب تابحال نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید

ارسال نظر :

به غیر از نام، سایر اطلاعات اختیاری بوده و در سایت منتشر نخواهند شد

عملیات انجام شد