مرکز پاسخگویی تلفنی به سوالات رایانه ای و موبایلی 9099071540 (تماس با تلفن ثابت) - 0217129 (تماس با موبایل)
تماس با کارشناس

واگذاری یک میلیون اینترنت پرسرعت خانگی به ترتیب اولویت ثبت نام

  • توسط : امیر حسینی سالمی
  • انتشار: 1400/09/24 - بروزرسانی: 1400/09/27
واگذاری یک میلیون اینترنت پرسرعت خانگی به ترتیب اولویت ثبت نام | رایانه کمک زنجان
اینترنت

همانطور که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرده‌اند، یک میلیون اشتراک خانگی اینترنت آماده واگذاری و  اولویت واگذاری با کسانی میباشد که زودتر ثبت نام کنند، فرایند ثبت نام قناری از طریق سامانه xdslplus انجام می‌شود.

طبق گزارشات به نقل از ایسنا، راه‌های افزایش اینترنت خانگی، جایگزین کردن VDSL به جای ADSL است. با جایگزین کردن سرویس ADSL با VDSL، بدون اینکه تجهیزات مشترک عوض شود شما می توانید تجهیزات را با استفاده از فیبر نوری به نزدیک کاربران برد و بعد از آن روی همان سیستم مسی است. انجام دادن این کار به فاصله ۳۰۰ متر کاهش پیدا می‌کند میزان سرعت را تا ۷۰ مگابایت افزایش داد. وزیر ارتباطات و فناوری بارها به این موضوع اشاره کرده است و چندی پیش هم از ۴ برابر شدن سرعت اینترنت خانگی با این جایگزینی خبرداد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طبق نظر سنجی که از کاربران اینستاگرام در مورد استفاده از اینترنت ثابت خانگی انجام داده است بیان کرد: ما بر اساس نظر شما برنامه ریزی عملیاتی انجام دادیم که در سال پیش با تمام توان شبکه اینترنت خانگی را گسترش بدهیم و میلیون‌ها اشتراک جدید خانگی را با کمترین کاغذبازی اداری و در کمترین زمان ( ۴۸ ساعته ثبت درخواست تا راه اندازی در منزل) تحویل شما دهیم. از طرفی هم VDSL سرعت اینترنت خانگی فعلی شما را چهار برابر کنیم.

محمد جواد آذری جهرمی با این که دوران گواهی بردن برای گرفتن اینترنت ۱۲۸ خیلی وقت است که تمام شده، بیان کرد: هم اکنون یک میلیون اشتراک خانگی اینترنت در مناطق (شهری) و (روستایی)، آماده واگذاری می‌باشد تا شما مبلغ کمتری برای استفاده از اینترنت پرداخت نمایید. ممکن است برای همه کافی نباشد اما فاز دوم را هم در شهریور ماه آماده واگذاری می‌کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین ادامه داد: اولویت ما در واگذاری این یک میلیون اشتراک با کسانی می‌باشد که زودتر ثبت نام نمایند. نیازی به مراجعه حضوری نداریم و همه اقدامات به صورت الکترونیکی و از طریق زیرساخت های دولت الکترونیکی فراهم شده است. شما حداکثر ۴۸ ساعت بعد از ثبت نام اشتراک ها واگذار می شود و قابل استفاده می باشند. قسمت های مختلف به خط شده اند تا بدون معطلی کار را  انجام دهند. در ارتقای ۴ برابری سرعت اینترنت هم مشترکین فعلی اینترنت خانگی در اولویت می‌باشند.

محمدجواد آذری جهرمی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: خدمات رایگان برای مشترکین خانگی مشخص کردیم هم ارائه خواهد شد اگر درخواست استفاده از خدمات اینترنت خانگی را دارید به سامانه با چند کلیک ساده جزو اولین نفراتی باشید همیشه درخواست خود را ثبت کنید.

نظرات :
اولین نظر را ثبت کنید

برای این مطلب تابحال نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید

ارسال نظر :

به غیر از نام، سایر اطلاعات اختیاری بوده و در سایت منتشر نخواهند شد

عملیات انجام شد