مرکز پاسخگویی تلفنی به سوالات رایانه ای و موبایلی 9099071540 (تماس با تلفن ثابت) - 0217129 (تماس با موبایل)
تماس با کارشناس

روش های پیدا کردن رمز اینستاگرام

  • توسط : گلاره میربها
  • انتشار: 1400/09/17 - بروزرسانی: 1402/10/19
روش های پیدا کردن رمز اینستاگرام | تعمیرات کامپیوتر
• نرم افزار • نرم افزار های گوشی • اینترنت

 اگر رمز عبور اینستاگرام خود را فراموش کرده اید نگران نباشید روشهای بسیاری وجود دارد که میتوانید به راحتی رمز عبور خود را بازیابی کنید، ما در سری مقاله های آموزشی اینستاگرام تا کنون توانسته ایم مشکلات زیادی از کاربران  را در رابطه با اینستاگرام حل کنیم. همچنین در مقاله دیلیت اکانت موقت اینستاگرام از طریق گوگل در رابطه با چگونگی غیر فعال کردن اکانت اینستاگرام و سوالاتی که کاربران داشتند صحبت کردیم که ممکن است مورد نیاز شما هم  باشد. در این مقاله ما قصد داریم در ادامه مطلب در مورد چند روش پیدا کردن رمز اینستاگرام صحبت کنیم. بنابراین با رایانه کمک همراه باشید تا با روش های بازیابی رمز اینستاگرام آشنا شوید.

 

آموزش روش های بازیابی پسورد اینستاگرام

در ادامه مطلب به آموزش روش های بازیابی رمز اینستگرام می پردازیم. چنانچه در مورد هر یک از بخش ها و مراحلی که برای شما شرح می‌دهیم به توضیح بیشتری نیاز دارید، ضمن تماس با کارشناسان رایانه کمک می‌توانید از آن ها راهنمایی لازم را دریافت کنید.

هر چند شرکت رایانه کمک تلفنی رایگان نیست اما جهت تماس با پشتیبان رایانه کمک و حل مشکلات کامپیوتری و نرم افزاری می توانید با شماره های 9099071540 ، 0217129تماس حاصل فرمایید و هزینه تماس خود را دو ماه بعد بر روی قبض تلفن خود پرداخت کنید.

چگونگی بازیابی رمز اینستاگرام

آموزش روش های بازیابی پسورد اینستاگرام به صورت تصویری را برایتان شرح میدهیم.

شما به هر دلیلی تمایل دارید که تغییر رمز عبور اینستاگرام بدون لاگین شدن در اکانت را انجام دهید. برای انجام دادن این کار از دو روش می‌توانید استفاده کنید که در ادامه مطلب برایتان شرح می‌دهیم با پشتیبان رایانه کمک آنلاین همراه باشید .

 

روش اولبازیابی رمز عبور اینستاگرام فراموش شده

بازیابی رمز عبور اینستاگرام فراموش شده ممکن است کار سختی نباشد اما ریز نکاتی دارد که در این قسمت قصد بیان آنها را داریم . برای انجام این کار کافی است به ترتیب  مراحل زیر را طی کنید.

 

برای بازیابی پسورد اینستاگرام چه کار کنیم؟

نرم افزار اینستاگرام را اجرا کنید .

بر روی گزینه که Forgot your login details? Get help signing inکه در عکس نمایش داده شده کلیک کنید. چنانچه به جای گزینه ی   Forgot your login details? Get help signing in برای شما گزینه Forgotنمایش داده شده است،آن را انتخاب نمایید..

 

 

 

نکته : چنانچه علاوه بر رمز اینستاگرام یوزرنیم اینستاگرام را هم فراموش کرده اید میتوانید با استفاده از روش هایی که در ادامه توضیح خواهیم داد بازیابی یوزرنیم اینستاگرام را هم انجام دهید.

بعد از  انجام مراحل بالا، پنجره ای مشابه با عکس فوق برایتان نمایش داده می‌شود. در ادامه مطلب، ۳روش بازیابی فراموش کردن پسورد اینستاگرام برای شما ارائه داده شده است.

اگر یوزرنیم یا ایمیل اکانت خود را به خاطر داشته باشید، میتوانیم از گزینه With Username or Email استفاده کنیم.

چنانچه شماره تلفن همگام شده با اکانت خود را می‌دانیم و آن شماره در دسترس ما باشد این گزینه With SMSمی‌تواند برای ما کاربرد داشته باشد.

حال اگر اکانت اینستاگرام ما با اکانت فیسبوکمان همگام باشد، می‌توانیم از گزینه Facebook With استفاده نماییم.

بنابراین ما طبق شرایط خود می‌توانیم، یکی از ۳گزینه گفته شده را استفاده کنیم. به طور مثال ما یوزرنیم و ایمیل اکانت خود را می‌دانیم ،اما رمز عبور اینستا را فراموش کرده ایم، برای بازیابی پسورد اینستاگرام از گزینه With Username or Email  استفاده می‌نماییم..

 

 

بعد از انتخاب این گزینه یوزرنیم یا ایمیل مرتبط با اکانت خود را در جای فیلد شده وارد میکنیم.

سپس روی آیکون فلش بالای صفحه سمت راست کلیک میکنیم.

تصویری شبیه به عکس بالا سمت راست برایمان نمایش داده می‌شود . با کلیک بر روی این گزینه ایمیلی از سمت اینستاگرام برایمان ارسال می‌شود. سپس وارد inbox ایمیل خود می‌شویم و آن را بررسی می‌کنیم.

نکته: چنانچه در این مرحله اینستاگرام اشاره کرد، که ایمیل با یوزرنیم وارد شده صحیح نمی‌باشد، احتمالا ایمیل یا یوزرنیم خود را اشتباه وارد کرده اید. اگر از یوزرنیم و یا ایمیل خود مطمئن هستید ،اما اینستاگرام آن را به رسمیت نمیشناسد،ممکن است که اکانت شما از سوی اینستاگرام حذف شده باشد. در مطلبچگونه حساب اینستاگرم حذف شده و غیرفعال شده خود ر ا دوباره فعال کنیم؟ “ صحبت کرده ایم برای اینکه بدانید چطور میتوانید اینستاگرام حذف شده خود را بازیابی کنید میتوانید از مطلب بالا استفاده کنید.

پس از وارد شدن به inboxایمیل به دنبال ایمیلی که اینستاگرام برایتان ارسال کرده باشید. اگر ایمیلی در inbox خود مشاهده نکردید، پوشه spam را بررسی کنید.

در ایمیلی که اینستاگرام برایتان ارسال کرده یک لینک برای بازیابی پسورد اینستاگرام فراموش شده (Reset Password) ارائه شده است، روی این گزینه کلیک نمایید.

 

 

با کلیک کردن روی این گزینه صفحه ای برایمان باز میشود که حاوی دو فیلد می‌باشد. حال رمز عبور برای اینستاگرام را در دو فیلد  نمایش داده شده وارد کنید که مطمئن باشید فراموش نمی‌کنید. سپس روی گزینه Reset Password کلیک نمایید.

تبریک،شما موفق به بازیابی رمز عبور اینستاگرام شدید.حال کافی است برنامه اینستاگرام خود را اجرا کنید،یوزرنیم خود را به همراه رمز جدیدی که اننخاب نموده اید وارد و لاگین کنید.

 

روش دوم برای بازیابی رمز اینستاگرام فراموش شده

روش دوم بازیابی رمز اینستاگرام فراموش شده از طریق سایت است.

برای بازیابی رمز اینستاگرام فراموش شده از طریق سایت اینستاگرام مراحل زیر را طی کنید.

 

وارد این لینک شوید.

در فیلد اولی که مشاهده می‌کنیم E-mail or Username یوزرنیم یا آدرس ایمیلی که با اکانت اینستاگرام خود همگام داریم را وارد میکنیم.

در فیلد دومی که میبینیم باید نوشته ای که در عکس مشاهده در عکس  را وارد می‌کنیم. حال روی گزینه Reset Password کلیک می‌نماییم.

همانظور که میدانید یکی از قابلیت های برنامه محبوب اینستاگرام قابلیت استوری می باشد که امروزه اکثر کاربران از این قابلیت بسیار استفاده می کنند و گاهی اوقات دارای باگ های می شود که نگران نباشید تیم فنی رایانه کمک داخل مقاله تتمام صفحه شدن استوری اینستاگرام توضیحات کامل رو بهتون گفتند.

 

 

 

سپس به inbox  ایمیل خود میرویم بر روی لینک Reset Password موجود در این ایمیلی که از طرف اینستاگرام ارسال شده است کلیک میکنیم.

حال در دو قسمت نمایش داده شده ،رمز جدید اینستاگرام خود را وارد میکنیم، با طی کردن مراحل بالا موفق به بازیابی رمز اینستاگرام خود شدید.

حالا برنامه اینستاگرام را اجرا کنید و با استفاده از یوزرنیم و رمز جدیدتان لاگین شوید.

 

سخن آخر

توجه داشته باشید مراحل توضیح داده شده را باید به درستی انجام دهید تا پروسه بازیابی اکانت اینستاگرام شما به درستی انجام شود. دراین مطلب نحوه بازیابی اکانت فراموش شده و نحوه بازیابی رمز اینستاگرام فراموش شده را برای شما عنوان کردیم، برای راهنمایی بیشتر هر یک از بخش های توضیح داده شده، میتوانید با قسمت خدمات پشتیبانی رایانه کمک تماس بگیرید و  از آن ها راهنمایی بخواهید.

نظرات :
  • img
    کیهان
    1401/03/23 - 21:03
    پاسخ

    " سلام چطور میشه حساب مسدود شده رو برگردانیم "

    • " سلام این موضوع به دلیل مسدودیتش بستگی داره برخی موارد رو نمیشه کاریش کرد "

ارسال نظر :

به غیر از نام، سایر اطلاعات اختیاری بوده و در سایت منتشر نخواهند شد

عملیات انجام شد