مرکز پاسخگویی تلفنی به سوالات رایانه ای و موبایلی 9099071540 (تماس با تلفن ثابت) - 0217129 (تماس با موبایل)
تماس با کارشناس

تکذیب قطعی اینترنت از سوی اپراتورها

  • توسط : سیما مومنی
  • انتشار: 1400/09/22 - بروزرسانی: 1400/09/27
تکذیب قطعی اینترنت از سوی اپراتورها | سرویس کار کامپیوتر
اینترنت Internet

بسیاری از کاربران اپراتورهای تلفن‌های همراه در استان‌های اصفهان، فارس، خوزستان، کرمانشاه، کردستان، البرز و تهران دچار افت شدید سرعت و قطعی اینترنت شدند شرکت‌های ایرانسل، همراه اول و رایتل در بیانیه‌هایی قطعی اینترنت را تکذیب کردند. برای کسب اطلاعات کامل در این مورد با رایانه کمک همراه باشید .

شرکت رایتل  قطع شدن اینترنت را در وب سایت خود تکذیب کرد :

روابط عمومی شرکت رایتل اعلام کرد تا این لحظه هیچ گونه اختلال و یا قطعی اینترنت در این شرکت وجود ندارد و اخبار یا شایعات اخیر را رد کرد و کاربران اینترنت شرکت رایتل می توانند بدون نگرانی در سراسر ایران از اینترنت پرسرعت استفاده کنند .

بیانیه‌ی شرکت ارتباطات سیار ایران که در وب سایت این شرکت منتشر شد:

شرکت ارتباطات سیار ایران در پی تماس های و نگرانی های کاربران همراه اول ، هر گونه قطعی و اختلال اینترنت را در این شرکت رد کرد و تمام شایعات و اخبار  در اینترنت و شبکه های اجتماعی را تکذیب کرد .

روابط عمومی ایرانسل هرگونه اختلال و قطعی اینترنت را رد کرد:

شرکت ایرانسل در حال خدمات‌رسانی به مشترکان است و تمام شایعات منتشر شده در فضای مجازی را  رد کرد ، همچنین این شرکت اعلام کرد تمام سرویس و خدمات اینترنت ، مکالمات ، پیام کوتاه و خدمات اینترنت ثابت (TD-LTE) در سرتاسر کشور  برقرار است و کاربران ایرانسل بدون هیچ نگرانی می توانند از این خدمات استفاده کنند . اگر در اتصال به اینترنت دچار مشکل شدید حتما با کارشناسان رایانه کمک تماس بگیرد و همچنین هر گونه سوال یا کمک رایانه ای داشتید می توانید از خدمات ۲۴ ساعت و پشتیبانی آنلاین رایانه کمک  استفاده کنید

نظرات :
اولین نظر را ثبت کنید

برای این مطلب تابحال نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید

ارسال نظر :

به غیر از نام، سایر اطلاعات اختیاری بوده و در سایت منتشر نخواهند شد

عملیات انجام شد