مرکز پاسخگویی تلفنی به سوالات رایانه ای و موبایلی 9099071540 (تماس با تلفن ثابت) - 0217129 (تماس با موبایل)
تماس با کارشناس

تاکسی هوایی با اسنپ

  • توسط : سیما مومنی
  • انتشار: 1400/09/22 - بروزرسانی: 1400/09/27
تاکسی هوایی با اسنپ | تعمیرات کامپیوتر
خبر اسنپ

یکی از معروف‌ترین نرم‌افزارهای جهت جابه‌جایی  Snap می‌باشد. این نرم‌افزار پس از ۵ سال از زمان شروع فعالیت خود در حوزه‌ی سرویس تاکسی اینترنتی در چند روز اخیر خبری مبنی بر راه‌اندازی سرویس تاکسی هوایی اعلام نمود.

اپلیکیشن اسنپ با منتشر کردن بیانه‌ای اعلام نمود که درحال راه‌اندازی سرویس تاکسی هوایی است.

رییس اسنپ اعلام کرد که این قابلیت را به دلیل کمک کردن به افرادی که قصد مسافرت سریع از شهری به شهر دیگر دارند راه‌اندازی کرده‌اند. این نرم‌افزار معتقد است این سرویس باعث می‌شود مهارت‌های عمومی ایران در حوزه‌ی صنعت و خدمات هوانوردی ارتقا پیدا کند.

درحال حاضر تیم تحقیقات بازار اسنپ و تیم استراتژی اسنپ با همکاری  کردن متخصصان این حوزه درحال بررسی کردن زیرساخت‌های موجود و سنجش لازم هستند.

میثم محمدی امین، یکی از عضوهای هیات علمی پژوهشگاه هوا و فضا اشاره کرد بحث درمورد تاکسی‌های هوایی چند سالی است که در کشورهای مختلف دنبال می‌شود. دراین‌باره اضافه کردند سامانه‌ی تاکسی هوایی یا همان ایرتاکسی شاید اولین نمونه‌ی کاربردی وسایل هوانوردی عمومی، عمدتا هواپیمای ۲ تا ۹ نفره در صنعت حمل‌ونقل مسافر است که در کشور ما خیلی مورد توجه قرار نگرفته است. این سامانه در چند سال اخیر با بنیان کردن طرح پرواز اشتراکی مبتنی بر بسترهای آنلاین شکل جدیدی به خود گرفته و بدون شک با توجه به توسعه‌های فناوری در حوزه‌ی مخابرات و ناوبری ماهواره ای، پهبادهای عمود پرواز با قابلیت حمل مسافر و پیشرانه‌های جت کارآموز کم وزن در آینده شاهد تحول شگرفی در حوزه‌ی حمل‌ونقل هوایی خواهیم بود.

طبق اطلاعات ارائه شده توسط محمدی تعداد زیادی هواپیمای فوق سبک جدید و خلبان‌های آموزش دیده داریم در ایران که آماده‌ی پرواز هستند. به جز داشتن هواپیما و خلبان با صراحت می‌توان گفت فرودگاهای کشور ایران بسیار کم ترافیک می‌باشند و توانایی هواگردهای سبک را دارند و می‌توان به‌راحتی در ایران این ناوگان را گسترش داد.پس  تاکسی هوایی با اسنپ را در همین روز ها تجربه خواهیم کرد برای کسب اطلاعات در مورد  تکنولوژی به سایت رایانه کمک مراجعه کنید و همچنین می توانید مشکلات رایانه ای خود را با کارشناسان مجرب رایانه کمک درمیان  بگزارید چرا که کارشناسان رایانه کمک به صورت تلفنی و غیر حضوری مشکلات کامپیوتری شما را در کمترین زمان ممکن حل می کنند پس اگر نیاز به تعمیرات کامپیوتر داشتید بدون دادن هزینه اضافه به اسنپ به راحتی با شماره رایانه کمک تماس بگیرید و مشکل خود را در خانه حل کنید کارشناسان ما به صورت ۲۴ ساعته برای حل مشکلات کامپیوتری شما آماده خدمات هستند .

نظرات :
اولین نظر را ثبت کنید

برای این مطلب تابحال نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید

ارسال نظر :

به غیر از نام، سایر اطلاعات اختیاری بوده و در سایت منتشر نخواهند شد

عملیات انجام شد