مرکز پاسخگویی تلفنی به سوالات رایانه ای و موبایلی 9099071540 (تماس با تلفن ثابت) - 0217129 (تماس با موبایل)
تماس با کارشناس

هک شدن گوشی

  • توسط : جلال حسینی
  • انتشار: 1400/09/08 - بروزرسانی: 1402/10/17
هک شدن گوشی | کمک کامپیوتر تلفنی
گوشی

هک شدن گوشی چگونه اتفاق می افتد و چگونه میتوانیم جلوی آن را بگیریم؟

هک شدن گوشی موبایل مساله‌ی حیاتی می‌باشد که امروزه بسیاری از جاسوسان و هکرها برای دستیابی به رمزها و پسوردهای ما انجام می‌دهند.

اگر ما نشانه‌های هک شدن گوشی‌های اندروید و آیفون را بدانیم به راحتی می‌توانیم جلو هک شدن گوشی خود را بگیریم؟

هک شدن گوشی‌های موبایل کار امکان‌ناپذیر و غیرممکنی نیست و با پیشرفت تکنولوژی امکان هک کردن گوشی‌های موبایل وجود دارد. برای اینکه بفهمیم اطلاعات گوشی‌مان هک شده یا خیر مطالبی که گروه فنی رایانه کمک برای شماآماده کرده را مطالعه کنید و از هک شدن اطلاعات مهم گوشی‌تان جلوگیری کنید.

هک شدن گوشی موبایل و هک شدن نرم افزار شاد مساله‌ی حیاتی می‌باشد که امروزه بسیاری از جاسوسان و هکرها برای دستیابی به رمزها و پسوردهای ما انجام می‌دهند

اگر ما نشانه‌ هک شدن گوشی‌های اندروید و آیفون را بدانیم به راحتی می‌توانیم جلو هک شدن گوشی خود را بگیریم.و بدون گرفتن مشاوره کامپیوتری یا مشاوره ی موبایل به راحتی می توانیم  به رفع مشکل هک بپردازیم

هک شدن گوشی‌های موبایل کار امکان‌ناپذیر و غیرممکنی نیست و با پیشرفت تکنولوژی امکان هک کردن گوشی‌های موبایل وجود دارد. برای اینکه بفهمیم اطلاعات گوشی‌مان هک شده یا خیر مطالبی که گروه فنی رایانه کمک برای شماآماده کرده را مطالعه کنید و از هک شدن اطلاعات مهم گوشی‌تان جلوگیری کنیدهمراه رایانه کمک آنلاین باشید.

فهرست

 

11 نشانه های هک شدن گوشی چیست؟

آیا گوشیم هک شده!?

 

راه‌های مقابله با هک شدن گوشی (4 روش تضمینی!)

پیدا کردن برنامه‌های جاسوسی روی گوشی

روش‌های جلوگیری از هک گوشی

هک شدن برنامه شاد

معرفی بهترین ابزارهای امنیتی برای جلوگیری هک شدن گوشی

رفع هک شدن گوشی با آنتی ویروس کسپرسکی

رفع هک شدن گوشی با آنتی ویروس  Lookout

رفع هک شدن گوشی  با آنتی ویروس ایست  ESET

رفع هک شدن گوشی با dfndr security

 

کابران رایانه کمک معمولا در رابطه با هک کردن گوشی چنین سوالاتی را از کارشناسان کمک کامپیوتر میپرسند شاید سوال شما هم باشه بهتره با این سوالات آشنا بشیم

🔴 چگونه بفهمیم گوشیمون هک شده ؟

🟠 چگونه بفهمیم اطلاعات گوشیمون هک شده؟

🔴 چگونه بفهمیم گوشیمون هک شده در تلگرام ؟

🟠 نشانه های هک شدن گوشی چیست؟

🔴 از بین بردن هک گوشی اندروید چگونه می باشد ؟

🟠 چگونه گوشی هک شده را درست کنیم؟

 

هک کردن گوشی برای افراد حرفه‌ای یک عمل ساده می‌باشد و تنها با انجام چند دقیقه و استفاده از برنامه‌های حرفه‌ای می‌توانند ما را هک کنند.

هم‌چنین افراد مبتدی و تازه‌کار نیز با کمی حوصله می‌توانند اقدام به هک گوشی ما کنند و از برنامه‌های هک کردن گوشی اندروید و آیفون استفاده کنند. به همین علت در این مقاله قصد برسی هک گوشی را داریم تا کسی نتواند به اطلاعات ما دسترسی داشته باشد با رایانه کمک همراه باشید.

🟣 : پیشنهاد مطلب میخوای هک اخلاقی و هکر قانونمند رو  هم یاد بگیری ؟ اول اینجا جلوگیری و علائم هک گوشیتو یاد بگیر بعد هک اخلاقی و هکر قانونمند را بزن رو لینک یاد بگیر هک اخلاقی و هکر قانونمند

از کجا بفهمیم هک شده‌ایم؟ نشانه‌های هک گوشی چیست؟ بیشتر کاربران گوشی‌های هوشمند که مشکوک به هک شدن گوشی خود هستند همیشه سوالاتی درمورد اینکه از کجا بفهمیم هک شده‌ایم از کارشناسان‌ها می‌پرسند در جواب به این سوال می‌توان گفت اگر گوشیمون توسط هکرها و افراد بیگانه هک شده باشد نشانه‌هایی از خود بروز می‌دهد که نشان دهنده‌ی این می‌باشد که دستگاه ما مطمئنا توسط افراد دیگری درحال رصد شدن می‌باشد که اگر ما بتوانیم این علایم را بررسی کنیم زودتر از افراد سودجو می‌توانیم از هک شدن گوشی‌مان جلوگیری کنیم.

11 نشانه های هک شدن گوشی چیست؟

 اگر به تازگی برنامه‌ای برای گوشیتون نصب کرده‌اید و باعث هنگ کردن و کند شدن گوشیتون شده است و یا گوشیتون را برای لحظه‌ای به کسی قرض داده‌اید و بعد آن برنامه‌ی جدید در گوشیتون نصب شده بود و شاید اصلا برنامه دیده نشود ولی گوشیتون کند شده باشد ممکن است گوشیتون هک شده باشد و تنها ناجیان رایانه می توانند به حل این مشکل رسیدگی کنن یا باید طبق این مقاله پیش روید تا بتوانید به رفع مشکل خود رسیدگی کنید .

🔷 اگر به تازگی اطرافیان و دوستانتان به شما می‌گویند که پیام‌های عجیبی از جانب شما برای آن فرستاده می‌شود که شما آن پیام‌ها را ارسال نکرده‌اید باید به هک شدن گوشی‌ خود شکن کنید

🟡 در لیست برنامه‌های گوشی‌ خود یک آیکون برنامه مشاهده کنید که شما آن را نصب نکرده باشید ممکن است مشابه برنامه‌ی تبلیغاتی باشد اما باز هم درصد هک شدن گوشی شما زیاد است.

🔷 باتری گوشی‌تان با سرعت بیشتری تخلیه می‌شود و باعث می‌شود دفعات استفاده از شارژ افزایش پیدا کند مثلا روزی ۳ بار مجبور به شارژ کردن باشید.

🟡خودبه‌خود گوشی‌تان داغ شود حتی در هنگامی که استفاده نمی‌کنید از گوشی‌تان باز هم داغ کند.

🔷 در هنگام استفاده از اینترنت صفحات عجیب غریب باز می‌شود یا مثلا شما صفحه‌ی گوگل را سرچ می‌کنید اما به سایت دیگری منتقل می‌شوید دراین مواقع احتمال هک شدن گوشی شما بسیار زیاد است.

🟡 بعضی از نرم افزارهایی که قبلا به درستی کار می‌کردند کند شده یا نمی‌توانید به‌درستی با آن‌ها کار کنید اگر به این مورد برخورد کرده‌اید به‌خصوص اگر این برنامه تلگرام بود باید به هک شدن تلگرام نصب شده روی گوشی خود شک کنید!

🔷 این امکان وجود دارد پیامک‌های حاوی عدد و ارقام مختلف برای شما ارسال شود یا خودبه‌خود پیامک برای کسی ارسال کند ممکنه گوشی شما هک شده باشد.

🟡 ممکن است هکرها برنامه‌هایی در گوشی شما نصب کرده باشند که برای شما هزینه‌های زیادی مبنی بر تماس با کشورهای خارجه و ارسال پیام به شماره‌های بین‌المللی ایجاد کند اگر متوجه شدید این هزینه‌ها برای شما نمی‌باشد و خودتان تماس برقرار نکرده‌اید حتما به هک شدن گوشی خود شک کنید.

🔷 اگر ایمیل‌های فرستاده شده از طرف شما اکنون در جعبه‌ی اسپم (Spam) قرار گرفته ممکن است نشانه‌های هک شدن ایمیل شما باشد یعنی هکرها در وسط راه حمله‌ی MIIM انجام می‌دهند. یعنی دسترسی غیرمجاز به ایمیل ما دارند و همین دلیل باعث پیکربندی ایمیل ما به‌صورت غلط می‌شود و به جعبه‌ی اسپم‌های گیرنده منتقل می‌شود.

🟡 اگر متوجه نویزهای زیادی در هنگام تماس با اطرافیانتان شده‌اید یا در هنگام تماس سیگنال‌ها ضعیف می‌باشند در برخی از موارد که شماره تلفن یک فرد هک می‌شود ممکن است در هنگام تماس صدا نویز داشته باشد یا صدای تکراری خود را دریافت کنیم.

تا حالا احساس کردی وای فایتون هک شده ؟ اگر احساسم نکردی حتما این مطلب را که توسط مشاوران کمک موبایل  نوشتند مطالعه کن چون با دانستن  این موضوع به راحتی می توانید از هک شدن وای فای جلوگیری کنید ” روش جلوگیری از هک شدن وایفای

 

با توجه به مطالب بالا باید متوجه شویم که علایم زیادی برای هک گوشی‌ها وجود دارد. در این مواقع سوالی که ذهن ما را درگیر می‌کند این است آیا می‌توانیم بدون عوض کردن گوشی یا سیم‌کارت دست هکرها را از گوشی خودمان کوتاه کنیم و اقداماتی برای جلوگیری از هک گوشی کنیم؟ پاسخ به این سوالات مثبت است و ما می‌توانیم راه‌هایی برای جلوگیری از هک گوشی و برطرف کردن هک گوشی را در   به شما کاربران خوب آموزش دهیم.

 

آیا گوشیم هک شده!?

همان‌طور که در بالاتر اشاره کردیم موارد زیادی برای مشکوک شدن به هک گوشی وجود دارد یکی از مهم‌ترین علایمی که موجب می‌شود شکمان به هک شدن گوشی‌مان بیشتر از قبل شود فردی که به او مشکوک هستیم از اطلاعاتی خبر دارد که قاعدتا نباید از چیزی خبر داشته باشد اگر این اتفاق برای شما افتاد و شاهد اتفاقات بالا نیز در گوشی‌تان بوده‌اید گوشی شما هک شده پس راه‌های مقابله با هکرها را که در ادامه وجود دارد را مطالعه کنید و اقدامات لازم را انجام دهید.

پیشنهاد مطلب: میدونی ما دسته بندی های مختلفی برای هکر ها در دنیا داریم که هر کدوم بسته به گروهی که داخلش هستن کار خاصی انجام میدن! دوست داری با انواع هکر ها آشنا بشی

 

راه‌های مقابله با هک شدن گوشی (4 روش تضمینی!)

🟢 اولین روش مقابله با هک شدن گوشی پیشگیری از هک شدن است یعنی باید روش‌های جلوگیری از هک گوشی را انجام دهیم تا از خطر هک شدن در امان بمانیم روش‌های جلوگیری از هک شدن گوشی در بخش‌های بعدی به صورت کلی نوشته شده است.

🟢 اگر مطمئن هستید گوشیتان هک شده ابتدا از اطلاعات مهم و کاربردی خود مانند عکس‌ها شماره‌ها و… یک بکاپ یا پشتیبان تهیه کنید و سپس سعی کنید عملیات فلش کردن گوشی را انجام دهید.

🟢 اگر احساس می‌کنید تماس‌ها و پیام‌هاتون هک شده ابتدا به دفتر پیشخوانی بروید و مطمئن شوید که سیم‌کارتتان دایورت (Divert) نباشد سپس اگر دایورت بود درست کنید یا اقدام به تعویض سیم‌کارت خود کنید مطمئن شوید حتما سیم‌کارت به نام خودتان باشد تا احتمال هک کمتر شود.

🟢 اگر مایل نیستید گوشی را فلش کنید یا از روش‌های با قیمت بالا استفاده کنید می‌توانید سعی کنید برنامه‌ی هک گوشی‌تان را یافته و آن را لغو کنید. برای انجام این کار بخش بعدی را مطالعه کنید.

 

پیدا کردن برنامه‌های جاسوسی روی گوشی

برخی برنامه‌های کاربردی هستند که در ابتدا مفید به نظر می‌رسند. اما رفته رفته به عنوان جاسوس در گوشی شما جا خوش می‌کنند.‌ بنابراین اگر به هک شدن اطلاعات گوشی خود مشکوک شده‌اید بهتر است به سراغ آخرین برنامه‌ای که روش گوشیتان نصب کرده‌اید، بروید و به سرعت آن را پاک کنید. اگر با پاک کردن برنامه باز هم به هک شدن گوشی‌تان شک داشته‌اید وارد بخش برنامه‌های نصب شده واقع در تنظیمات گوشیتان شوید. 

در این صفحه به بخش برنامه‌هایی که نصب کرده‌اید مراجعه کنید و به‌دنبال آیکون برنامه‌ای باشید که برای خود گوشی نیست هم‌چنین در بین برنامه‌های دیگر نیز وجود ندارد احتمالا یک یا چند برنامه پیدا می‌کنید که آیکون آن‌ها بین آیکون صفحه‌ی اصلی وجود ندارد سپس برنامه‌ها را بررسی کنید و میزان دریافت و ارسال داده‌ی اینترنتی را بررسی کنید.

اگر متوجه شدید برنامه‌ای که آیکون آن در صفحه‌ی اصلی وجود ندارد و میزان ارسال و دریافت داده‌های آن از طریق اینترنت زیاد است هرچه زودتر اقدام به پاک کردن برنامه کنید.

 

روش‌های جلوگیری از هک گوشی

همان‌طور که گفتیم بهترین کم‌خرج‌ترین راه برای جلوگیری از هک شدن گوشی‌تان این است که اقدامات لازم را در زمینه‌ی جلوگیری از هک گوشی انجام دهیم. پس با رعایت موارد زیر اقدام به پیشگیری هک گوشی خود کنید.

۱- تا جای ممکن گوشی خود را به افراد غریبه ندهید اگر هم می‌دهید آن مکان را ترک نکنید زیرا مورداعتمادترین اشخاص نیز با حس کنجکاوی و جاسوسی ممکن است اقدام به هک گوشی ما کنند.

۲- از نصب کردن برنامه‌های متفرقه و ناشناس پرهیز کنید ممکن است دوست یا آشنایان ما بخواهند که ما برنامه‌ای را در گوشی خود نصب کنیم و ما را تشویق به نصب برنامه‌ی موردنظر کند تا جای ممکن از نصب این برنامه‌ها پرهیز کنید و تنها برنامه‌ها را از گوگل‌پلی و ا‌پ‌استور نصب نمایید.

۳- روی لینک‌هایی که دوستانتان ارسال می‌کنند و محتویات غیراخلاقی یا تبلیغاتی دارن کلیک نکنید با کلیک کردن روی این‌گونه لینک‌ها درب ورود هکرها را به گوشی خود باز می‌کنید و آن‌ها می‌توانند به‌راحتی اقدام به نفوذ در گوشی شما کنند.

۴- نشست‌های فعال یا Active sessions که مربوط به شبکه‌های اجتماعی نظیر تلگرام و اینستاگرام را همیشه چک کنید و اگر از بین آن‌ها نشست فعالی دیگری از گوشی یا لپ‌تاپ شما نبود، غیرفعال کنید.

۵- هرگز پسوردهای شبکه‌های اجتماعی خود را با کسی درمیان نگذارید مخصوصا آدرس‌های ایمیل و رمزهای آن‌ها را، زیرا با دانستن ایمیل ما هک کردن بسیار آسان می‌شود.

۶- در تمام شبکه‌های اجتماعی که ثبت نام می‌کنید گزینه‌ی دو مرحله‌ای ثبت نام را فعال کنید تا امکان هک شدن به حداقل برسد.

۷- همیشه یک یا چند آنتی ویروس در گوشی خود نصب داشته باشید تا ازورود تروجان‌ها جلوگیری کند.

۸- همیشه لیست برنامه‌های نصب شده را چک کنید و آن‌هایی که بین آیکون برنامه‌های شما وجود ندارد و اینترنت زیاد مصرف می‌کند را پاک کنید.

 

هک شدن برنامه شاد

همانطور که می دانید نرم افزار شاد برای آموزش مجازی دانش آموزان می باشد در این نرم افزار آموزش به صورت آنلاین انجام می شود به همین دلیل دانش آموزان باید سر ساعت مشخصی آنلاین باشند تا حضورشان صورت بگیرد خیلی از کاربران رایانه کمک از ما پرسیدند آیا پیام رسان شاد هک میشود؟

در خصوص این سوال باید گفت نرم افزار شاد با وجود ایرانی بودن از امنیت بالای برخوردار می باشد پس هک کردن آن به راحتی امکان پذیر نمی باشد

اکثرا کسایی که در نرم افزار شاد هک شدند در واقع نرم افزارشان هک نشده است و تنها حساب کاربریشان هک می شود پس به این نتیجه می رسیم نرم افزار شاد هک نمی شود و فقط حساب ما هک می شود .

اگر جز افرادی هستید که از نرم افزار شاد استفاده می کنید ممکنه با مشکل هک شدن نرم افزار شاد رو به رو شوید به همین دلیل در این قسمت مقاله هک شدن گوشی قصد داریم یک فیلم کوتاه برای نحوه تشخیص هک شدن در برنامه شاد خدمتتون عرض نماییم .

برای تشخیص دادن هک شدن در نرم افزار شاد باید وارد پنل کاربری خود شوید و تمامی دستگااه های که تا حالا به اکانت شما متصل شده اند را مشاهده نمایید. نرم افزار شاد به دلیل اینکه به ما ای پی تمامی دستگاه های متصل شده را نشان می دهد به راحتی می تواند جلوی هک شدن را بگیرد.

تشخیص دادن هک شدن در نرم افزار شاد

اگر با سوال آیا در نرم افزار شاد هک شده ایم یا نه مواجعه شده اید فیلم زیر را مشاهده نمایید. این ترفند به ما کمک می کند دستگاه های که تا به امروز به نرم افزار شاد ما متصل شده اند را تشخیص دهیم و اگر دستگاهی جر دستگاه خودمان متصل بوده راپاک کنیم.

 

معرفی بهترین ابزارهای امنیتی برای جلوگیری هک شدن گوشی

تقریبا نیمی از کاربران در معرض هک شدن هستند. از هک برنامه شاد بگیر تا هک گوشی، این موضوع اغلب به این دلیل است که دانلود برنامه ها از یک منبع ناشناخته انجام می‌شود، یا اینکه برنامه ضد هک مناسبی برای گوشی خود نصب نکرده‌اید. یکی از بزرگترین مسائل این است که برخی از دستگاه ها دیگر با جدیدترین patch های امنیتی به روز نمی شوند، بنابراین بلافاصله آسیب پذیر می شوند. در این بخش تعدادی از بهترین ابزارهای امنیتی برای جلوگیری از هر نوع هک شدن را به شما معرفی می‌کنیم.

 

رفع هک شدن گوشی با آنتی ویروس کسپرسکی

کسپرسکی (Kaspersky) آنتی ویروسی قدرتمند برای محافظت از سیستم‌های مختلف در برابر انواع ویروس، باج افزار، بدافزار، جاسوس افزار و تهدیدات سایبری گوناگون مانند فیشینگ است . به صورت کلی آنتی ویروس اورجینال کسپراسکی  در برابر انواع تهدیدات امنیتی اطلاعات، محافظت جامعی را برای کاربران فراهم می‌کند.

این آنتی ویروس به نوعی طراحی شده که هر نوع تهدیدی را بررسی و مدیریت می‌کند. این برنامه امنیتی مرتباً با پیشنهادات کاربران به روز می‌شود و به صورت مداوم عملکرد خود را بر اساس آخرین تهدیدات آنلاین گسترش می‌دهد. همین امر باعث شده است که کاربران با خرید لایسنس کسپرسکی رضایت بسیار خوبی بابت سطح حفاظتی آن داشته باشند. شما می‌توانید برای جلوگیری از هک برنامه شاد نیز از  آن استفاده کنید.

 

رفع هک شدن گوشی با آنتی ویروس  Lookout

آنتی ویروس Lookout برای سیستم عامل اندروید برنامه ای کم حجم با قدرت بسیار زیاد است. این برنامه بسیار کاربردی به شما امکان محافظت کامل در برابر ویروس‌ها، تروجان‌ها و بدافزار ها را فراهم کند. این بدافزارها می توانند از طریق اتصال بلوتوث، آنلاین یا Wi-Fi به دستگاه شما وارد شوند. با این آنتی ویروس می‌توان از داده‌ها به راحتی محافظت کرد و همچنین در فضای ابری از اطلاعات حساس پستیبان تهیه کرد. حتی دارای ویژگی تلفن گمشده برای پیگیری مکان دستگاه شماست.

 

رفع هک شدن گوشی  با آنتی ویروس ایست  ESET

آنتی ویروس ایست یک نرم‌افزار امنیتی جامع است که با امنیت چند لایه‌ای خود از حریم خصوص افراد در فضای آنلاین محافظت می‌کند.  این نرم‌افزار علاوه بر ضد ویروس بودن قابلیت ضد هرزنامه، ضد نرم افزار جاسوسی و دیوار آتشین نیز  میباشد . از ویژگی‌های محبوب این برنامه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

🟣 حفاظت از صفحات پرداخت آنلاین و بانکداری موبایل

🟣 کنترل والدین

🟣 حفاظت از حمله اسکریپت

🟣 حفاظت دربرابر بات نت

🟣 اسکنر پیشرفته حافظه

🟣 برقراری تعادل بین امنیت و حریم خصوصی

 

رفع هک شدن گوشی با dfndr security

در دنیای مدرن امروز محافظت از دستگاه‌ها چالش بزرگی است که به کمک این برنامه ضد ویروس و ضدهک امکان پذیر است.  این برنامه علاوه بر اسکن دستگاه برای یافتن ویروس‌ها و برنامه های مخرب، دارای ویژگی ضد هک بلادرنگ و حتی عملکرد تقویت حافظه برای روان کار کردن گوشی میباشد. با نصب ۵٫۵ میلیون و میانگین امتیاز ۴٫۵ در play store، انتخابی همه جانبه را برای شما فراهم می‌کند.

 

سوالات متداول رفع هک شدن گوشی 

در این مطلب سعی کردیم شما را با نحوه هک شدن گوشی و نشانه های آن آشنا کنیم. در اینجا قصد داریم به سوالات شما درباره هک گوشی پاسخ دهیم.

 

چطور بفهمیم گوشیمون هک شده است؟

نشانه‌هایی وجود دارد که اعلام می‌کند گوشی شما هک شده است. برای مثال، خالی شدن شارژ گوشی و مصرف اینترنت چند برابر و ... . اگر در گوشی خود مورد مشکوکی دیدید، در مقاله بالا کارهایی که لازمست انجام دهید را گفته‌ایم.

 

چجوری با هکر مقابله کنیم؟

در صورت مواجهه با علائم هک شدن گوشی برای  جلوگیری از هک گوشی بهترین کار، نصب آنتی ویروس ،حذف برنامه های مشکوک و نهایتا ریست فکتوری گوشی است. برای کسب اطلاع بیشتر در این زمینه مقاله فوق را از دست ندهید. 

 

سخن پایانی 

اورژانس رایانه کمک برای جلوگیری از هک شدن گوشی ، هک شدن در نرم افزار شاد و سو استفاده از اطلاعات کاربران خود این مطلب را آماده و انتشار داده است اگر در هر کجای این مطلب دچار مشکل شده اید و یا با مسئله ای حیاتی مواجعه شده اید حتما از مشاوره ی رایانه کمک آنلاین استفاده کنید. چنانچه به تازه ترین اخبار روز کنولوژی و آموزش های کاربردی کامپیوتر و موبیال علاقه مند هستید می توانید از اینستاگرام رایانه کمک دیدن فرمایید.

نظرات :
  • img
    مریم
    1400/12/08 - 06:55
    پاسخ

    " سلام . من تو برنامه شادم امروز متوجه شدم نام کاربری که نداشتم ی اسمی اومده خواستم بدونم اون چی میتونه باشه "

    • img
      ادمین
      1400/12/08 - 20:31

      " خود نرم افزار برای شما یه نام کاربری در نظر میگیره "

  • img
    امير
    1401/01/10 - 18:43
    پاسخ

    " سلام ميخواستم بدونم كه اطلاعاتى نظير عكس و فيلم از طريق درگاه پرداخت بانكى هك ميشوند يا نه. و اينكه با كليك كردن روى درخواستهاى سايتها كه در هنگام ورود و پرداخت اينترنتى در همان سايت حتى اگر يك سايت مجاز و رسمى باشد آيا اين اجازه به آنها داده ميشود كه بتوانند به گوشى من ورود كرده و اطلاعات و عكسها و فيلم هاى ما را بدست بياورند يا خير.،حتى اگر آن سايت يك سايت معتبر روى وب باشد آيا امكان دارد كه بتوانند مشتريانشان را هك كنند.آيا در مرورگرها نظارت وجود دارد كه تضمين كننده اين مسئله باشد؟؟در ضمن گوشى من آيفون است.بزرگوارى كنيد من را راهنمايى بفرماييد تا بيشتر از اين مسائل آگاه شوم. "

    • img
      ادمین
      1401/01/11 - 13:35

      " سلام به طور کلی امکان هک شدن از طریق درگاه های جعلی بانکی وجود دارد اما از طریق درگاه های معتبر و اصلی خیر "

  • img
    فاطمه
    1401/05/03 - 04:16
    پاسخ

    " سلام وقت بخیر ببخشید من دیشب گوشیم خود به خود به چند شماره ناشناس پیام داده میخواستم بدونم هک شده یا نه؟ "

    • img
      پشتیبان موبایل
      1401/05/03 - 11:19

      " مزمون پیام اگر تبلیغاتی بوده باشه یا حاوی لینک نا مشخصی باشه بله ممکنه "

  • img
    هستی
    1401/08/13 - 21:37
    پاسخ

    " سلام ، در تلگرام وارد ربات @sobhanezbot شدم و در قسمتی گزینه در خواست واریز مبلغ داشت ولی چیزی وارد نکردم فقط گزینه ها ی ربات چک کردم ایا ممکن هست گوشی هک کند؟ ایا ممکن هست بدافزار وارد گوشی کند ؟ "

  • img
    سهراب
    1401/09/16 - 21:35
    پاسخ

    " سلام. امروز توی برنامه شاد ورودی جدید داشتم با یه تلفن دیگه. توی اعلانات هم پیامش اومد . دسترسیش رو غیر فعال کردم. آیا هک شدم ؟ آیا ممکنه به پیام‌ها و اطلاعات روی تلفنم و سایر اپلیکیشن ها مثل تلگرام و واتساپ و اینستاگرام نفود کرده باشه ؟ "

    • img
      پشتیبان شبکه
      1401/09/17 - 11:00

      " سلام خیر همین که دسترسیش رو بستین دیگه قطع شده و اصلا با برنامه های دیگه هم کاری نداره "

  • img
    احسان
    1401/09/29 - 20:12
    پاسخ

    " سلام اگه من گوشیمو دست کسی ندم و برنامه های ناشناس نصب نکنم و روی لینکهای ناشناس کلیک نکنم و فایل های مخرب رو دانلود نکنم، چه راه دیگه ای برای هک شدنم هست. اگر گوشیم هک بشه، ایا بعنوان مثال به چت های شبکه های اجتماعیم دسترسی پیدا میکنن؟ "

  • img
    سارا
    1401/11/20 - 14:50
    پاسخ

    " سلام امروز این‌پیام برای گوشیم اومد یعنی هک شدم "

  • img
    سارا
    1402/01/04 - 13:19
    پاسخ

    " سلام وقتتون بخیر، امروز کسی که خیلی بهش اعتماد ندارم روی پی انم v2ray رو که روی گوشیم نصب بود از طریق وی پی ان گوشیش با بارکد یه اتصال دیگه به وی پی انم وصل کرد که جلوی خودم بود‌کار خاص دیگه ای نکرد. بعد هم وی پی انم درست شد و به خوبی با اتصال جدید کار میکرد، میخواستم بدونم ممکنه گوشیم رو کنترل کنه؟ "

  • img
    سارا
    1402/01/09 - 19:57
    پاسخ

    " سپاسگزارم ممنون "

  • img
    زهرا
    1402/01/26 - 19:28
    پاسخ

    " سلام امشب چند روز پیش یک اقایی به من پیام دادن من جوابشون و دادم بعدش برام یه عکسی فرستادن عکس و که باز کردم دیدم که نوشته فرایند هک انجام شده و به اطلاعات فرد دست پیدا کردید من هم اون اقارو بلاک کردم و پیام و حذف کردم الان یعنی شاد من هک شده ؟ و اینکه زمانی که شاد هک بشه به عکس های گوشی و اطلاعت و بر نامه های گوشی دست پیدا می کنه؟ لطفا جواب بدین "

  • img
    علی
    1403/01/08 - 20:31
    پاسخ

    " سلام اینجا میشه سوال پرسید؟ "

ارسال نظر :

به غیر از نام، سایر اطلاعات اختیاری بوده و در سایت منتشر نخواهند شد

عملیات انجام شد