مرکز پاسخگویی تلفنی به سوالات رایانه ای و موبایلی 9099071540 (تماس با تلفن ثابت) - 0217129 (تماس با موبایل)
تماس با کارشناس

6 روش حل مشکل هیدن شدن فایل در فلش و هارد | تضمینی!

  • توسط : گلاره میربها
  • انتشار: 1400/09/16 - بروزرسانی: 1402/05/16
مشکل هیدن شدن فایل در فلش  | دفتر خدمات کامپیوتری
• ویندوز • کامپیوتر

روش حل مشکل مخفی شدن فایل در فلش و هارد

  • ساده ترین راه  به این صورت است که ازاین است که بر روی نوار آدرس در بالای My Computer کلیک کنید  و بعد دکمه alt را پایین نگه دارید و عدد ۲۵۵ تایپ کنید در نهایت کلید alt را رها کنید و دکمه Enter را بزنید.
  • برای حل مشکل مخفی شدن اطلاعات فلش و هارد قسمت مای کامپیوتر به ترتیب روی گزینه هایMy Computer<File-folder option<Change Folder And Search Option کلیک کنید در ادامه سپس از قسمت view گزینه Show hidden file را انتخاب کنید و کمی به سمت پایین اسکرول نمایید واز  گزینه  Hide protected operating system files را از حالت انتخاب خارج کنید و سپس همه پنجره ها را Ok بزنید . فایلهای شما بصورت کم رنگ در فلش مموری نمایان میشوند .
  • اجرا کردن فایل های پنهان فلش مموری با دستور attrib
  •  حل مشکل مخفی شدن فایل در فلش و هارد دیسک با نرم افزار
  • file hidden

 

6 روش حل مشکل هیدن شدن فایل در فلش و هارد در ویندوز 7، 8، 10 و 11 

یکی از عمده مشکلاتی که کاربران کامپیوتر با آن رو به رو هستند عدم نمایش اطلاعات فلش در کامپیوتر است که حتی مشاوره کامپیوتری هم باید وصل شود به سیستم تا متوجه شود مشکل هیدن شدن فایل ها در فلش چه دلیلی دارد. این موضوع به این معنی  می باشد که شما فلش را به سیستم کامپیوتر متصل میکنید و در صورتی که حجم اطلاعات را میتوانید مشاهده کنید زمانی که فلش رو باز میکنیم خبری از اطلاعات در داخل فلش نیست.

در این مواقع مشکلی که پیش آمده  یک نوع ویروس می باشد که آن را به نام ویروس hide شناسایی کرده اند این ویروس فایل ها ی شما رو به صورت سیستمی هیدن می کنه یا به اصطلاح  Super hidden می شود.

که  شما به هیج عنوان حتی اگر فایل های hidden سیستم خود را باز کنید باز هم موفق به دیدن فایل های خود نباشید برای برطرف کردن مشکل پنهان شدن فایل های فلش مموری خود یا مشکل هیدن شدن فایل در فلش  بسته به ویندوز خود باید اقدام کنید که در این مقاله گروه فنیرایانه کمک  قصد آموزش اجرا شدن فایل های hidden شده فلش مموری در ویندوز های متفاوت را برای شما شرح میدهد همراه رایانه کمک باشید.

آنچه در این مقاله مطالعه میکنید:

علت مشکل هیدن شدن فایل در فلش چیست؟ 

نمایش فایل های مخفی فلش در ویندوز ۷

1 . نمایش فایل های مخفی فلش در ویندوز ۸

2 . نمایش فایل های مخفی فلش در ویندوز ۱۰

3 . راهکارهای حل مشکل مخفی شدن فایل‌ ها در فلش و هارد در ویندوز 11

4. اجرا کردن فایل های پنهان فلش مموری با دستور attrib

5 . روش حل مشکل مخفی شدن فایل در فلش و هارد دیسک با نرم افزار file hidden

6 . رفع مشکل مخفی شدن فایل‌ ها در فلش مموری و هارد اکسترنال

اسکن فلش از طریق نرم افزار آنتی ویروس

چگونه فایل یا پوشه مخفی شده را ظاهر کنیم؟

سؤالات متداول کاربران درمورد مشکل هیدن شدن فایل در فلش و هارد

سخن پایانی

 

 

 

علت مشکل هیدن شدن فایل در فلش چیست؟ 

مشکل هیدن شدن  فایل در فلش مشکل آزار دهنده می باشد که به راحتی قابل حل شدن است. ممکن است فلش مموری خود را به سیستم متصل نمایید و متوجه شوید حجم قابل توجهی از آن پر است اما توانایی استفاده و مشاهده از این فایل های را نداشته باشید. اما در اینجا سوالی که برای ما پیش می‌آید این است که پنهان شدن فایل ها در فلش چه علتی دارد یا مشکل هیدن شدن فایل در فلش به چه دلیلی رخ می دهد ؟

همانطور که میدانید فایل ها در فلش وجود دارند و به حالت سیستمی و پنهان درآمده‌اند تقریباً در ویندوز دو حالت برای مخفی کردن فایل ها وجود دارد حالت اول پنهان کردن ساده می باشد که بسیاری از کاربران رایانه کمک با آن آشنا هستند.

و حالت دوم پنهان کردن فایلها به حالت پنهان سیستمی است که برای پنهان کردن فایل های تنظیمات سیستم عامل به کار برده می شود. همانطور که در ابتدا گفت این مخفی شدن فایل در فلش و مشکل هیدن شدن فایل ها در فلش به چند دلیل رخ می دهد یکی از دلایل مهم آن ویروسی بودن فلش مموری و هارد دیسک ما می باشد دلیل دوم ایجاد تنظیمات دستی می باشد یعنی ممکن است قبل از ما فردی به صورت دستی فایل ها را به حالت هیدن در آورده باشد برای پیدا کردن دلایل هیدن شدن فایل در فلش و حل مشکل هیدن شدن فایل در فلش در ادامه همراه تعمیرات کامپیوتری رایانه‌کمک باشید.

 

فرمت کردن فلش با cmd

 

حل مشکل مخفی شدن فایل ها در فلش و هارد

ساده ترین راه برای حل  مشکل مخفی شدن فایل ها در فلش و هارد به این صورت است که بر روی نوار آدرس در بالای My Computer کلیک کنید  و بعد دکمه alt را پایین نگه دارید و عدد ۲۵۵ تایپ کنید در نهایت کلید alt را رها کنید و دکمه Enter را بزنید.

نمایش فایل های مخفی فلش در ویندوز ۷

برای برطرف کردن مشکل پنهان شدن فایل های اصلی فلش باید وارد my computer  شود در سربرگه  organize  روی folder options  کلیک کنید سپس تیک گزینه ی  and drive  show hidden files and folders  در سربرگ view  را فعال کنید .

سپس سه تا گزینه ی پایین تر تیک گزینه ی hide protected operating system files  را برمی داریم اگر روی گزینه یok  کلیک کنید. معمولا یک فایل یا یک فولدر یا حتی یک پارتیشن بدون نام مشاهده می کنید که حالت کمرنگ دارد  و اطلاعات شما داخل آن پارتیشن وجود دارد.

 

آموزش حل مشکل USB Device not Recognized در فلش و هارد اکسترنال

 

 

 

1 . نمایش فایل های مخفی فلش در ویندوز ۸

در ویندوز ۸ برای نمایش دادن فایل های مخفی شده در فلش باید وارد my computer  شوید  حال سربرگ view  باز می کنیم. سپس گزینه ی options  زیرمجموعه  folder options  سپس  تیک گزینه ی  and drive  show hidden files and folders  در سربرگ view  را فعال کنید و چهارتا گزینه پایین تر تیک  گزینه ی hide protected operating system files را بر می دارید.

نکتهبا برداشتن تیک های مورد نظر بسیاری از فایل های سیستمی را مشاهده کنید که اگر به اشتباه این فایل ها را پاک کنید ممکن است ویندوز شما اجرا نشود. پس حتما بعد از برداشتن اطلاعات خود از داخل فلش مجدد مسیر بالا را طی کرده و تیک های مربوطه را سر جای خود قرار دهید.

 

 

 تا حالا با ارور USB device not recognize رو به روشدی؟بعد از این با مطالعه مطلب رفع ارور USB device not Recognized در ویندوز خودتون به راحتی میتونید این مشکل یو اس بی رو رفع کنید.

 

2 . نمایش فایل های مخفی فلش در ویندوز ۱۰

برای فعال کردن فایل های مخف در ویندوز ۱۰ کافیست وارد قسمت  File Explorer را باز کنید  سپس  از منوی بالای File Explorer روی گزینه ی view کلیک کنید.

در این مرحله یک منو در قسمت راست برای شما باز می شود که باید روی پیکان گزینه ی options کلیک کنید سپس روی گزینه ی Change folder and search options کیلک کنید تا صفحه ای folder options برای شما اجرا شود پس از اجرا شدن فولدر آپشن روی زبانه ی view کلیک کنید.

 

 

 

آموزش نمایش فایل های مخفی در ویندوز

 

سپس در فهرست Advanced settingتیک گزینه ی  Show hidden files, folders and drives را پیدا کرده و آن را فعال کنید.

 

 

یکی از راه های که ما می توانیم بدون اینکه اطلاعات را برداریم ، اطلاعات را بازگردانی کنیم استفاده کردن از دستور attrib   می باشد

 

همچنین اگر قصد آموزش کاربردی کامپیوتر و موبایل دارید می توانید از آپارات رایانه کمک و اینستاگرام رایانه کمک دیدن فرمایید.

 

 

3 . راهکارهای حل مشکل مخفی شدن فایل‌ ها در فلش و هارد در ویندوز 11

شرکت مایکروسافت محیط ویندوز 11 به طور کلی از نو طراحی کرده به همین دلیل مکان برخی از گزینه ها تغییر کرده است و درصورتی‌ که فایلی را مخفی شده باشد برای مشاهده اطلاعات مخفی شده در هارد و فلش مموری در ویندوز 11 لازم است از روش دیگر اقدام کنید.

به همین دلیل در این بخش راه‌حل این موضوع اشاره می‌کنیم.

در اولین قدم از پیداکردن فایل‌های مخفی در windows 11 لازم است مانند تصویر زیر بر روی آیکن File Explorer کلیک کنید تا اجرا شود.

 

 

 

پس از بازشدن File Explorer بر روی آیکن سه‌نقطه درون سربرگ این برنامه کلیک کنید تا منوی کشویی آن باز شود.

 

 

در قسمت بعدی از منوی باز شده آخرین گزینه که عبارت option نوشته شده است را انتخاب کنید. با این کار وارد تنظیمات مدیریت فایل در ویندوز می‌شوید.

از پنجره باز شده بر روی سربرگ view کلیک کنید.

 

 

 

اکنون مانند تصویر برای حل مشکل مخفی شدن فایل‌ ها در فلش و هارد، تیک کنار گزینه Hidden Files and Folders فعال کرده و بر روی Ok کلیک کنید.

 

 

با این کار تمام فایل‌ های مخفی درون کامپیوتر و فلش شما نمایش داده می‌شود بنابراین تنها کافی است وارد فلش مموری یا هارد کامپیوتر خود شده و اطلاعاتی که قصد دارید به آنها دسترسی داشته باشید را مشاهده کنید.

 

4 . اجرا کردن فایل های پنهان فلش مموری با دستور attrib

 

 

در صورتی که اطلاعات  فلش مموری شما به صورت مخفی در آمده از دستور attrib استفاده کنید و به راحتی  اطلاعات خود را بر گردانید . برای استفاده از دستور attrib کافیست از استارت گزینه ی run  را انتخاب کنید (کلید ویندوز را  با r را نگه دارید run  اجرا می شود)

  سپس دستور cmd را تایپ روی دکمه ی Enter کلیک کنید

در صفحه ی  (command prompt)  که مشاهده می کنید  نام درایو فلش خود را که از my computer  قابل رویت است وارد کنید  سپس :  بزارید  و Enter کنید

مثلا برای  درایو f به صورت زیر عمل کنید:

f:

در این مرحله باید دستور زیر را وارد کرده و صبر کنید تا به پایان برسد (مدت زمان اجرای دستور بستگی به حجم اطلاعات شما دارد)

attrib    /d    /s    -h   -s *.*

نکته ۱هر جای خالی به معنی یک ایپیس می باشد .

نکته ۲دستور attrib در صورتی نتیجه می دهد که سیستم شما ویروسی نبوده و بلافاصله فایل ها را دوباره به حالت مخفی در نیاورد. برای سیستم های سایت نیز قبل از اجرای دستور یکبار سیستم را restart کنید.

نکته ۳زمانی که می خواهید فلش مموری را اجرا کنید حتما روی فلش مموری خود کلیک راست کنید و گزینه ی open را انتخاب کنید زیرا فلش مموری شما آلوده به ویروس است بنابراین از دابل کلیک روی فلش جدا خودداری کنید.

 

5 . روش حل مشکل مخفی شدن فایل در فلش و هارد دیسک با نرم افزار file hidden

و در آخر می‌ توانید از برنامه file hidden استفاده کنیم تا اطلاعات که مخفی شده است را ببینید. برای آموزش آشکار سازی فایل های مخفی بعد از ویروسی شدن با نرم افزار Anti Hidden

  • ابتدا برنامه نشان دادن فایلهای مخفی file hidden را دانلود و نصب کنید.
  • سپس وارد برنامه شده و از طریق منوی مسیر، پارتیشن یا درایو فلش مموری مورد نظر خود را وارد کنید.
  • در آخر بر روی شروع عملیات کلیک کنید.

اکنون منتظر بمانید تا برنامه کار خود را به اتمام برساند، و پس از آن از برنامه خارح شده و وارد فلش شوید، اکنون میتوانید اطلاعات مخفی شده در flash یاhard external  مشاهده کنید.

 

 

6 . رفع مشکل مخفی شدن فایل‌ ها در فلش مموری و هارد اکسترنال

گاهی ممکن است علت دیده نشدن محتوا درون فلش، ویروسی شدن آن باشد و به کامپیوتر اجاره داده نمی‌شود تا اطلاعات درون فلش را رصد کنید.پس بهتر است در آخرین مرحله فلش خود را با استفاده از آنتی ویروس های معتبر یک بار پاک سازی کنید، خوشبختانه شرکت رایانه کمک در یک لیست تمام آنتی ویروس های قوی را برای شما آماده کرده اند که می‌ توانید هر کدام را به صورت رایگان دانلود و نصب کنید.

به احتمال بسیار پس از این کار ویروس درون فلش حذف شده و می‌توانید با استفاده از ترفند های بالا به حل این مشکل بپردازید.

 

اسکن فلش از طریق نرم افزار آنتی ویروس

در برخی موارد ممکن است دلیل مخفی شدن فایل ها در کامپیوتر وجود  یک  بدافزار یا ویروس باشد که با ویروس یابی توسط آنتی ویروس می توان این مشکل را حل نمود.  از آنجاییکه از فلش مموری در کامپیوترهای مختلف استفاده می کنید  همین امراحتمال ویروسی شدن را افزایش می دهد. گاهی اوقات، به دلیل حملات ویروس، کامپیوتر قادر به دیدن فایل هایی که در واقع در داخل درایو USB وجود دارد، نیست. بنابراین، برای جلوگیری از این مسئله، لازم است از طریق آنتی ویروس درایو  USB را اسکن کنید و بررسی کنید که آیا فایل ها نمایش داده می شوند یاخیر.

 

چگونه فایل یا پوشه مخفی شده را ظاهر کنیم؟

در برخی مواقع نیاز دارید که یک فایل مخفی را ظاهر کنید. که برای حل مشکل مخفی بودن فایل کافیست دستور cmd را اجرا کنید. برای اجرای این دستورکافیست مراحل زیر را انجام دهید:

1. ابتدا برنامه cmd را باز کنید. برای این منظور واژه cmd را در منوی استارت یا در پنجره run تایپ نموده و کلید اینتر را بزنید.

2. سپس برای نمایش مجدد فایل یا پوشه مخفی شده در ویندوز دستور زیر را درج کنید:

attrib -h +s D:/mizbanfa.txt

 نام فایل باید بدون فاصله باشد.

3.مسیر فایل را به صورت صحیح به جای عبارت D:/mizbanfa.txt درج کنید.

4. برای ظاهر کردن پوشه نیز لازم است مسیر پوشه را دقیق وارد کنید. سپس فایل بلافاصله از حالت مخفی خارج خواهد شد.

 

سؤالات متداول کاربران درمورد مشکل هیدن شدن فایل در فلش و هارد

در این بخش سعی می‌کنیم به سؤالات و ایرادات کاربران بپردازیم که تا کنون از کارشناسان ما پرسیده شده است. درصورتی‌که سوال شما در این بخش نبود می‌توانید از بخش نظرات با خدمات کامپیوتری آنلاین رایانه کمک در ارتباط باشید و مشاوره کامپیوتری رایگان دریافت کنید.

 

فایل هیدن شده در هارد بعد از فرمت شدن از بین می‌رود؟

-بله فرمت شدن هارد به این معنا است که به‌صورت کامل تمام اطلاعاتی که بر روی آن ذخیره  شده است حذف می‌شود. به همین دلیل اگر هارد خود را به صورت عمدی یا سهوی فرمت کرده باشید تمام اطلاعات شما (حتی اگر به مخفی کردن اطلاعات در هارد اقدام کرده باشید) حذف می‌ گردد.

 

چی میشه که فایل ها هیدن میشه؟

-مشکل مخفی شدن فایل ها در اغلب موارد به علت ویروسی شدن بوجود می آید. یا در مواردی به علت اختلال در تنظیمات دستی است.

 

چگونه فرایند رفع هیدن فلش و هارد را انجام دهیم؟

برخی کاربران گزارش داده اند که برخی اطلاعات در فلش آنها وجود دارد اما امکان مشاهده آنها وجود ندارد. در این شرایط امکان دارد فلش یا هارد شما با مشکل روبرو شده باشد، اما در برخی مواقع امکان دارد اطلاعات در آن مخفی شده باشند. بنابراین در قسمت بالا در راهکار شماره 3 و 2 و 1 توضیح دادیم چطوری میتوانید فرایند رفع هیدن فلش یا هارد انجام دهید.

در صورتی که پس از انجام ترفند بالا همچنان با مشکل روبرو هستید پیشنهاد میکنم از بخش نظرات سوالتان را با ما در میان بگذارید.

 

چگونه یک فایل یا پوشه را در کامپیوتر مخفی کنیم؟

برای مخفی کردن  یک فایل کافیست ببه محل ذخیره فایل بروید و سپس کلیک راست کنید.

سپس گزینه  Properties را انتخاب کنید

سپس جهت مخفی کردن فایل یا پوشه مدنظر گزینه گزینه hidden را علامت بزنید سپس روی دکمه Apply کلیک کنید.

 

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم رفع مشکل مخفی شدن فایل در فلش را شرح دهیم. اميدوارم اين مطلب براي شما كاربر گرامي مفيد بوده باشد. اگر در هر کجای این مطلب دچار مشکل شدید حتما با کارشناسان رایانه کمک تماس بگیرید و به صورت غیرحضوری و تلفنی به رفع مشکلات کامپیوتری خود بپردازید. ببرای اینکار میتوانید از بخش با ما در ارتباط باشید. 

. شما نيز مي توانيد در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با 6 روش حل مشکل هیدن شدن فایل در فلش و هارد  با كارشناسان ما در رايانه كمك تماس بگيريد. برای تماس با رایانه کمک می توانید از طریق تلفن های ثابت با شماره 9099071540 و از طریق موبایل با شماره  0217129 تماس حاصل فرمایید.

نظرات :
  • img
    ali
    1401/03/10 - 13:48
    پاسخ

    " خیلی خوب بود من که مشکلم حل شد. "

  • " سلام. من کلی فایل تو فلشم داشتم تا دیروز بودن. امروز چک کردم دیدم نیستن فایل ها چی شده؟ پنهان شدن؟ "

    • img
      ادمین
      1401/03/10 - 14:14

      " سلام بله چک کنید اگر فلش حجم داره پنهان شدن "

  • img
    حانیه
    1401/03/10 - 13:54
    پاسخ

    " مقاله با اموزش های خوبی بود. فقط اینکه من یک هارد دارم پر از اطلاعات به لویزیون وصل میکنم اطلاعات رو نشون میده ولی به سیستم وصل میکنم نشون نمیده. هیدن میشن؟!! "

    • img
      ادمین
      1401/03/10 - 14:14

      " سلام خیر فایل فرمت هاردتون تغییر کرده "

  • img
    شاهین
    1401/04/25 - 11:05
    پاسخ

    " سلام ممنون از راهنماییتون مشکل حل شد ولی مجدد هیدن شدن فایل با چه انتی ویروسی ویروس کشی کنم تا این مشکل حل بشه "

  • img
    زینب
    1401/08/08 - 20:40
    پاسخ

    " سلام من کلی فیلم ریختم داخل فلش از کامپیوتر ک بریزم ت لپ تاپ خلاصه فلش از کامپیوتر کشیدم زدم ب لپ تاپ اصلا لپ تاپ فلش نخوند بعد دوباره زدم ب کامپیوتر هیچ فایلی ت فلش نبود حتی حجم فلش هم خالی شده بود ینی فیلم ها پاک شدن و راه برگشتی براشون وجود نداره میشه راهنماییم کنید!؟ "

  • img
    ali
    1401/08/22 - 09:38
    پاسخ

    " سلام من حجم فلشم نشون میده و تمام راهکارها انجام دادم ولی از حالت مخفی خارج نشدن همچنان درایو خالی نشون میده ولی حجم استفاده شدن نشون میده لطفا راهنمایی کنید "

  • img
    رضا صاد
    1401/09/22 - 09:35
    پاسخ

    " سلام خسته نباشید من دو تا فلش دارم که دقیقا این مشکل رایت پروتکت پیش اومده. میخواستم ببینم این ارور یعنی فایلی داخل فلش مخفی شده که نمیشه پاکش کرد یا کلا یه ایراد که درست نمیشه. لطفا اگر میشه پاسخم رو بدید ممنون میشم. من چون حافظه فلشم پر شده فکر کنم فایلی مخفی شده و نمیتونم پیداش کنم "

    • " خیر رایت پروتکت شدن فلش ربطی به مخفی شدن فایل ها نداره روش های بالا هم در صورتی که فلش رایت پروتکت شده باشه کمکی نمیکنه باید ابتدا فلش رو از حالت رایت پروتکت خارج کنید "

  • img
    سمیرا
    1401/10/06 - 09:57
    پاسخ

    " ممنون راهکاراتون عالی بودخسته نباشید🍁 "

    • " ممنونم سمیرا جان، خوشحالم که مشکل هیدن شدن فایل در فلش یا هاردت رفع شد "

  • img
    سیدعلی
    1401/10/29 - 16:27
    پاسخ

    " عالی ممنون "

  • " سلام یه پوشه تو هارد اکسترنال داشتم کلا فیلم عروسی و عکس ازکل اقوام توش بود یه شب زدم به تلویزیون بالا نیاورد الان زدم به کامپیوتر حجم پوشه هست ولی هرچی هیدن کردم نیومده نیومد ممنون میشم راهنمایی کنید خیلی حیاتیه قربونت "

    • " سلام باید اطلاعات ریکاوری بشه لطفا تماس بگیرید با مرکز کارشناسان راهنماییتون می کنند 9099071540 از خطوط ثابت "

  • img
    امین
    1401/12/02 - 23:14
    پاسخ

    " سلام.متاسفانه تمام مراحل بالا انجام دادم ولی نتونستم به اطلاعاتم رو هارد اکسترنال برسم و حدود ۳۰۰ گیگ فیلم و عکسم در حافظه وجود داره اما در هارد چیزی نیست.سوال اینکه چند درصد از فایلهای مخفی شده احتمال داره در ریکاوری هم بر نگرده؟؟ اخه فیلم عروسی و عکسهای حیاتی رو از دست دادم و بسیار بهم ریختم. لطفا راهنمایی و دلگرمی بدید بهم🙏 "

    • img
      مشاور سخت افزار
      1401/12/03 - 10:40

      " سلام میتونید راهکارهای ریکاوری سخت افزاری رو امتحان کنید . برای مشاوره در این زمینه تماس بگیرید با مرکز کارشناسان راهنماییتون می کنند 9099071540 از خطوط ثابت "

  • img
    Ali abbasi
    1401/12/21 - 20:43
    پاسخ

    " با سلام من به فلش ۶۴ گیگ دارم به pc وصل میکنم ولی ایکونشو نشون نمیده تمام مراحل بالا رو هم رفتم ولی نتیجه نگرفتم "

  • img
    فرهاد
    1402/03/29 - 18:54
    پاسخ

    " سلام من لپ تابم مدام ارور ویروس میده و متاسفانه هر فلشی که وصل میکنم مدام ارور همون ویروس رو میده و فایل ها رو هیدن میکنه که از قسمت سرچ قابل دیدن هست راهکاری به جز تعویض ویندوز هست برای این مشکل یا خیر ؟؟ "

  • img
    sadaf
    1402/04/02 - 22:01
    پاسخ

    " سلام خسته نباشید. من فلشمو به تلویزیون زدم و چنتا فایل عکس و اهنگ باز کردم . بعدش که فلشو به کامپیوتر زدم دیدم اون فایل هایی که با تلویزیون باز کرده بودم تو فلشم نیستن و توی یک پوشه به نام LG Smart TV که توی فلشم خود به خود ایجاد شده بود ، بودش . بعد وارد پوشه شدم دیدم اون فایل ها که تو فلشم نبودن اونجان اما خونده نمیشن ، ینی باز نمیشه . مشکل کجاس؟ فرمتشون عوض شده؟ عوض نشده؟ لطفا راهنمایی کنین چجوری درستشون کنم "

    • img
      مشاور کامپیوتر
      1402/04/03 - 10:50

      " سلام خیر اون فایلهای توی اون پوشه مربوط میشه به کش نرم افزار خود تلویزیون و فایل های اصلیتون نیستن ممکنه فایل ها به دلیل جدا کردن ناگهانی فلش پاک شده باشن از روی فلش "

  • img
    افشین
    1402/08/16 - 12:20
    پاسخ

    " بسیار مفید و عالی ممنونم از توضیحات کامل و دقیق 👏🏻 "

  • img
    سوگند
    1402/08/19 - 17:37
    پاسخ

    " سلام فلشم تاچند روز پیش سالم بود اما اومدم با گوشی شیائومی بهش فیلم بزنم فیلم ها اومد بد اومدم بزن تلویزیون بشینم ببینم فلش دیگه اصلا حتی علامت فلشم بالا نیومد لطفا بگید باید چیکار کنم؟؟؟ "

    • img
      مشاور کامپیوتر
      1402/08/20 - 14:42

      " باید بررسی بشه فلشتون بهتره تماس بگیرید با مرکز کارشناسان راهنماییتون می کنند 9099071540 از خطوط ثابت "

  • img
    علی
    1402/08/27 - 18:22
    پاسخ

    " سلام ببخشید من فلشی دارم که حجم داره ولی فایلی های دیگه که نام هاي عجیب داره در آن ایجاد شده روش های بالا را همه را امتحان کردم متاسفانه بعد از چک دیسک کردن هم فایل های پیدا شده قابل تشخیص نیستند آیا باید فلش فرمت بشه و بعد ریکاوری یا دستور اجرایی دیگری هم وجود دارد ؟ "

ارسال نظر :

به غیر از نام، سایر اطلاعات اختیاری بوده و در سایت منتشر نخواهند شد

عملیات انجام شد