مرکز پاسخگویی تلفنی به سوالات رایانه ای و موبایلی 9099071540 (تماس با تلفن ثابت) - 0217129 (تماس با موبایل)
تماس با کارشناس

جدیدترین اطلاعات گوشی های آیفون

  • توسط : گلاره میربها
  • انتشار: 1400/09/16 - بروزرسانی: 1402/05/02
جدیدترین اطلاعات گوشی های آیفون | تعمیرات کامپیوتر و لپتاپ در محل
• اخبار • آیفون

مطمئنا گوشی آیفون  ۱۲ و گوشی آیفون ۱۱ بهترین حرکت شرکت  اپل  در سال‌های جاری می‌باشد که برای کمک به کاربران حرفه ای منتشر شد و نظر خیلی از کاربران را به خودش جلب کرد  گروه فنی رایانه کمک در این مقاله  قصد بررسی محصولات اپل و جدیدترین اطلاعات گوشی های آیفون را دارد  برای کسب اطلاعات کامل همراه رایانه کمک باشید .

با معرفی سری آیفون x در سال ۲۰۱۷ این شرکت به دنبال ایجاد کردن یک بخش اسمارت‌فون کاملا جدید و به روز  برای مشتریان پول‌دار و سلبریتی‌های خود می باشد اما متاسفانه شرکت آیفون در سال‌های بعد برای سود بیشتر  مسیر دیگری را طی کرد.

با این حال اگر شایعات موجود صحت داشته باشد در سال آینده مطمئنا با تغییرات بزرگی روبه‌رو خواهیم شد به‌طوری که به احتمال زیاد از آن به عنوان بزرگترین حرکت شرکت در طول این سال‌ها یاد می‌شود.

اپل قصد دارد در سال آینده سری‌های آیفون بیشتری را برای پوشش دادن نیازهای مشتریان خود و نیازهای گروه‌های مختلفی از مشتریان محبوب خود منتشر کند تا کمک گروه سنی متفاوت تری باشد.شرکت اپل  با داد این نظریه مطمئنا می خواهد  بیش از گذشته  به کسب و کار  ،  محصولات پوشیدنی‌ و سرویس‌ها ی  خود را رشد و توسعه دهد..

 

آیفون ۹ اولین محصول سال۲۰۲۰

یکی از کاربردی‌ترین سری‌هایی گوشی  اپل که قرار است منتشر شود و بسیار کاربردی می‌باشد گوشی آیفون ۹ می‌باشد.

آیفون ۹ برای کاربران قدیمی گوشی های آیفون بسیار مناسب و همراهی عالی  می‌باشد.

انتظار می‌رود مدل بعدی آیفون SE که قرار است منتشر شود  یعنی همان آیفون ۹ در ماه مارس سال ۲۰۲۰ به عنوان جایگزین ۸ معرفی ‌شود.

این هندست ظاهرا قیمتی برابر ۳۹۹ دلار خواهد داشت  و تقریبا بدنه‌ای مشابه سری آیفون ۸ دارد و مشخصات داخلی آیفون ۱۱ را خواهد داشت .

به همین دلیل گروه فنی رایانه کمک که پشتیبان آنلاین گوشی  و همراه رایانه شما می‌باشد معتقد است آیفون ۹ می‌تواند هندست عالی و کاملی برای کاربران قدیمی گوشی‌های اپل ‌باشد.

زیرا طراحی آن تفاوتی با ۸ نخواهد داشت هم‌چنین اگر شما از گوشی‌های اندروید استفاده می‌کنید و از طرفداران آیفون هستید  این گوشی گزینه‌ی مناسبی برای شما می‌باشد زیرا هم کیفیت عالی و هم قیمت مناسبی دارد.

به‌طور کلی این سری از گوشی‌های آیفون سود زیادی برای شرکت اپل ندارد. اما مطمئنا اگر کسی از این گوشی استفاده کند به سرویس‌های این شرکت از جمله اپل تی‌وی پلاس علاقه‌مند می‌شوند علت این موضوع کاملا روشن است. از آنجایی که آیفون ۹ قرار است مجهز به امکانات جدید باشد یعنی برای کار کردن با سرویس‌های جدید اپل طراحی شده است به همین دلیل این دستگاه توانایی رشد دادن به  شرکت را دارد.

البته باید منتظر ماند و دید  که آیا اطلاعات گوشی های آیفون جدید درست هستند یا خیر.

 

🟠در مورد آیفون بیشتر بخون: پوشه بندی عکس ها در آیفون

 

 

 

  تا حالا شده بخواید دستگاه آیفون خود را  آپدیت کنید نشه ؟با مطالعه مطلب حل مشکل آپدیت نشدن ios به راحتی این مشکل را برطرف کن فقط کافیه روی لینک بزنید تا همراه رایانه کمک این مشکل را برطرف کنید “حل مشکل آپدیت نشدن ios

 

آیفون XR و آیفون ۱۱ گزینه‌ی مناسب برای بودجه‌های پایین می‌باشد.

 آیفون XR در مدت ۹ ماه نخست امسال که منتشر شد جزو پرفروش‌ترین اسمارت‌فون‌های دنیا می‌باشد که تقریبا می‌توان گفت به‌زودی آیفون ۱۱ به‌زودی این عنوان را از آن خود می‌کند این گوشی‌ها در حال حاضر به‌ترتیب دارای قیمتی برابر ۵۹۹ و ۶۹۹ دلار می‌باشد اما طبق پیش‌بینی‌ها در ماه سپتامبر سال آینده کاهش قیمتی به اندازه‌ی ۱۰۰ دلار را تجربه می‌کند. کاهش یافتن قیمت این ۲ گجت می‌تواند فرصت خوبی برای کسانی باشد که می‌خواهند گوشی ios تمام صفحه داشته باشند.

 

بااینکه این ۲ گوشی سود بالاتری نسبت به گوشی ۹ دارد اما این ۲ گوشی می توانند  فرصتی برای اپل فراهم کنند تا سرویس‌های خود را هرچه بیشتر دراختیار خریداران قرار دهند هم‌چنین طبق نظریه‌ی اورژانس رایانه کمک درمورد این ۲ گوشی با پیدایش آیفون xr و آیفون ۱۱ به شرکت اجازه می دهد  تا کسب و کارهای درحال رشد اپل‌واچ و ایرپاد خود را توسعه‌ی بیشتری دهد؛ زیرا بعضی از مشتریان که درآمد بالاتری دارند به‌دنبال ارتقا آیفون‌های خود به دستگاه‌هایی خواهند بود که به این پوشیدنی‌های محبوب سازگار باشند.

 

آیفون ۱۱ کوچکتر ممکن است اسلحه‌ی سری اپل باشد

تقریبا می‌توان گفت آیفون ۱۱ کوچکتر ۴.۵ اینچی احتمالا سال آینده اسلحه‌ی گوشی های  اپل خواهد بود، معرفی این دستگاه می‌تواند آغازگر یک بخش آیفون کاملا جدیدباشد. این هندست قرار است در سال آینده سه ارتقای بسیار مهم را دراختیار مشتریان خود قرار دهد.

که از ویژگی های گوشی آیفون ۱۱ می توان به:

نسخه‌ی جدید به‌روزرسانی شده از ست‌آپ

دوربین دوگانه‌ی آیفون

اتصال سیم کارت ۵G

باتری بزرگتر با ظرفیت بیشتر اشاره کرد

 

 

 

اگر اپل بتواند کارت‌های خودش را به خوبی بازی کند آیفون ۱۱کوچکترش می‌تواند ارتقا بسیار کاملی برای کاربران آیفون ۸، ۷ و ۶ و آیفون SE5 باشد که دوست دارند یکی از جدیدترین مدل‌های آیفون را داشته باشند.

زیرا این دستگاه قیمت مناسبی دارد (احتمالا ۶۴۹ دلار) و هم‌چنین قرار نیست از آیفون ۸ بزرگتر باشد هم‌چنین کسانی سمت این دستگاه می‌روند قبلا نمی‌توانستند از سرویس‌های پوشیدنی اپل استفاده کنند یا اگر می توانستند علاقه به جدیدترین گجت های اپل دارند به همین دلیل سمت این دستگاه می روند .

 

آیفون ۱۱ پلاس طرفداران آیفون را راضی نگه می‌دارد

گوشی آیفون ۱۱ پلاس علی‌رغم نامگذاری که دارد مدل بعدی آیفون  جید امسال می‌باشد.

از این دستگاه انتظار می‌رود که تمام مشخصات آیفون قبلی  را با یک نمایشگر ۱/۶ اینچی اولد ارایه کند.

مطمئنا این گوشی کسانی را جذب می‌کند که به‌دنبال جدیدترین گوشی‌های آیفون می‌باشند هم‌چنین درآمد کافی برای استفاده از گوشی‌های اپل را دارند. با این حال حاضر به پرداخت ۱۰۰۰ دلار برای مدل‌های پرو نیستند.

 

مدل‌های آیفون پرو و مشتریان پول‌دار را هدف قرار خواهند داد.

گوشی‌های آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس مجهز به یک آپ دوربین سه‌گانه بهبود یافته و یک اسکن سه بعدی برای ارتقای محتوای واقعیت افزوده همچنین  می‌توانیم برای عکاسی پرتره از این دستگاه استفاده کنیم. به دلیل راضی نبودن کاربران از سایز این دستگاه نمایشگرهای  اولد ۱/۶ و ۷/۶ اینچی تولید می شود  این ۲ مدل پرو مطمئنا این قضیه را جبران می کنند .

 

 

 

 تا حالا قصد ریختن اهنگ داخل گوشی آیفون را داشتی ؟

اگر دوست داری یاد بگیری چطور اهنگ بریزی داخل گوشی آیفون روی لینک کلیک کنچگونه آهنگ در آیفون بریزیم؟

مشخصات  آیفون ۱۲ چه می باشد؟ قیمت احتمالی آیفون ۱۲

یکی از جدیدترین اطلاعات گوشی های آیفون سری ۱۲ آن می باشد.  آیفون ۱۲ یا iphone ۱۲ یکی از مدل های جدید و معمولی گوشی های اپل می باشد که همانند سری ۱۱  پرو دارای ۳ دوربین می باشد .

آیفون ۱۲ تقریباً شباهت زیادی به گوشی‌های سری قدیمی ۵ اپل دارد  زیرا این گوشی دارای لبه های تیز مانند سری قدیمی آیفون است.

در آخرین  مراسم Hi, Speed شرکت اپل سری گوشی‌های جدید خود را معرفی کرد در این مراسم اپل ۴ گوشی جدید در قالب apple iphone 12  معرفی کرد

آیفون ۱۲ بزرگتر از آیفون ۱۱ مینی می باشد تقریبا هم اندازه آیفون ۱۲ پرو و کوچکتر از آیفون ۱۲ پرومکس است .این مجموعه از اینترنت ۵G پشتیبانی می کند . و قیمت تقریبی این محصول برپایه ۱۲۸ گیگ این گوشی ها می باشد ۲۵۶ و ۵۱۲ قیمت بالاتری دارند.

قیمت تقریبی آیفون ۱۲ مینی  ۶۹۹ دلار می باشد  ، آیفون ۱۲ ۷۹۹ دلار ، آیفون ۱۲ پرو ۹۹۹ دلار و آخرین محصول یعنی آیفون ۱۲ پرو مکس ۱۰۹۹ دلار است.

 

 

 

 

مشخصات کلی و فنی آیفون ۱۲

سری  آیفون ۱۲ بسیار مقاوم و غیر قابل نفوذ آب می باشد بدنه این دستگاه  با طراحی شیشه ایجاد شده است و بسیار زیبا می باشد بدترین ویژگی این سری از آیفون ها این می باشد که سریال ایفون ۱۲ فاقد شارژر و هندزفری از و باید این آیتم را به صورت جداگانه خریداری کنیم از دیگر ویژگی های آیفون ۱۲ بالا رفتن کیفیت باتری گوشی اپل می باشد می‌توان به راحتی با کیفیت بالا در شب با آن تصویر برداری و فیلم برداری کرد.  در ادامه فیلم شارژر ایفون ۱۲ را مشاهده می کنیم که داخل جعبه وجود ندارد .

 

شارژر ایفون ۱۲ و ایرادات آیفون ۱۲

تا زمانی که شرکت اپل بتواند کاربران خود را از سوییچ کردن به یک پلتفرم دیگر باز دارد، احتمالا کاربران از نتیجه‌ی کار شرکت راضی می‌باشند.

اما اگر شرکت اپل نتواند در این کار موفق شود به احتمال زیاد در آینده محصولاتی چون ایرپاد، اپل واچ و کسب و کار سرویس خود را از دست می‌دهد یا از محبوبیتشان کاسته می شود .برای داشتن جدیدترین اطلاعات گوشی های آیفون  و دانلود جدیدترین و بروزترین اپلیکیشن ها به سایت رایانه کمک مراجعه کنید . همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه حل مشکلات کامپیوتری و آموزش های کوتاه و کاربردی از آپارات رایانه کمک و اینستاگرام رایانه کمک دیدن فرمایید.

 

 

 

نظرات :
اولین نظر را ثبت کنید

برای این مطلب تابحال نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید

ارسال نظر :

به غیر از نام، سایر اطلاعات اختیاری بوده و در سایت منتشر نخواهند شد

عملیات انجام شد